Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
Akinek hétvégén Budapesten, a belvárosban lenne dolga, jobban jár, ha nem kocsival indul útnak. Szeptember 15-én és 16-án (szombaton és vasárnap) rendezik ugyanis meg a "Családi hétvége az Andrássy úton" nevű rendezvényt, melynek keretében a gyalogosok és kerékpárosok vehetik át az autók helyét. A hétvégén rendezik a Nemzeti Vágtát is, amely a Hősök tere és a Dózsa György út forgalmának korlátozásával jár.
Akinek hétvégén Budapesten, a belvárosban lenne dolga, jobban jár, ha nem kocsival indul útnak. Szeptember 15-én és 16-án (szombaton és vasárnap) rendezik ugyanis meg a "Családi hétvége az Andrássy úton" nevű rendezvényt, melynek keretében a gyalogosok és kerékpárosok vehetik át az autók helyét. A hétvégén rendezik a Nemzeti Vágtát is, amely a Hősök tere és a Dózsa György út forgalmának korlátozásával jár.
A rendezvények miatt szeptember 14-én (pénteken) délutántól 17-én (hétfőn) hajnalig teljes hosszában lezárják az Andrássy utat. A lezárások miatt módosul a 20E, a 30-as járatcsalád, a 105-ös és az éjszakai 979-es autóbusz, valamint a 75-ös, és a 79-es trolibusz közlekedése - írja a BKK.
Ide el se indulj kocsival!
2018. szeptember 14-én (pénteken) 16 órától szeptember 17-én (hétfőn) 4:30-ig:
- az Andrássy út Bajza utca és Dózsa György út közötti szakaszát; valamint a Dózsa György utat a Szondi utca (Podmaniczky utca) és a Városligeti fasor között lezárják a "Nemzeti Vágta" rendezvény miatt.
- a "Családi hétvége az Andrássy úton" rendezvény miatt az Andrássy út Bajza utca és Bajcsy-Zsilinszky út közötti szakaszát lezárják.
A lezárt szakaszon belül az Oktogonnál és a Bajza utcánál minden forgalmat átengednek; az Izabella utcánál és a Nagymező utcánál csak a BKK járatai mehetnek át. A többi, Andrássy út felé vezető keresztutca zsákutca lesz. A Hősök terére, a Dózsa György út Podmaniczky utca és Városligeti fasor közötti szakaszára, az Állatkerti körút Gundel Károly út és Hősök tere közötti szakaszára, valamint a Kós Károly sétányra gépjárművel nem lehet ebben az időszakban behajtani.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








