Meglepő eredményt hozott egy friss karácsonyi vakteszt a TikTokon. Az olcsó bejglik verték a drága pékségest.
A nők számára használt autó vásárlásakor a praktikusság a legfontosabb szempont, és szívesen választják a jól bevált márkákat.
A Nemzetközi Nőnap alkalmából az AAA AUTO közzétette a női vezetőkről és használtautó-vásárlókról végzett kutatásának eredményeit. A nőket az ésszerűség vezérli használt gépkocsi vásárlásakor, és jobban érdekli őket az autó műszaki állapota, mint a színe. A 2015-ös évben a Suzuki volt a legnépszerűbb a magyar nők körében, ez a márka tette ki a női vásárlóknak eladott gépkocsik 13 százalékát.
- mondta az AAA AUTO ügyvezető igazgatója, Karolína Topolová.
Magyarországon a vásárlók közel 30 százalékát teszik ki a női ügyfelek, akiknek a vállalat statisztikái szerint
- 64 százaléka a ferde hátú autókat kedveli,
- 13,5 százalék választ négyajtós modellt, míg
- 8 százalék kombit.
A nők praktikus szempontok alapján választanak gépkocsit. Elsősorban ez az oka annak, hogy többnyire kisebb autót vásárolnak, gyengébb motorral, mivel ezekkel könnyebb parkolni, és kevesebbet fogyasztanak a városban.
- tette hozzá Karolína Topolová.
A nők körében legnépszerűbb modellek 2015-ben:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
1. Suzuki Swift
2. Opel Astra
3. Opel Corsa
4. Škoda Fabia
5. VW Polo
5.Toyota Yaris
7. 9. Suzuki Ignis
7. 9. Ford Fiesta
7. 9. Peugeot 206
10. Ford Focus
Az AAA AUTO-tól vásárló nők többsége a benzines autókat részesítette előnyben (76 százalék) a dízellel szemben (24 százalék), valamint a túlnyomó többségük kézi sebességváltós autót vásárolt. A szürke volt a legnépszerűbb szín (26 százalék), megelőzve a kéket (15 százalék) és a feketét (12,5 százalék).
A praktikum fontosabb a nők számára, mint a kényelem, a harmadik legfontosabb szempont pedig a biztonság, de ha a választható extrákról van szó, a nők a biztonságot teszik az első helyre. Ezért vásárolt a nők 80,5 százaléka ABS-szel, 56 százalékuk pedig ködlámpával felszerelt autót. A döntés előtt a nők az átlagos üzemanyag-fogyasztást, a csomagtartó méretét és más hasznos funkciókat, például a tempomat vagy a telefon-kihangosító rendszer meglétét is mérlegelik.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








