Informatikai rendszerátállás miatt néhány órán át nem lehet majd útdíjegyenleget feltölteni, jegyet vásárolni, és nem mindenhol lehet majd e-matricát venni.
A következő napokban is maradhat a gigadugó az M1-M7-es autópálya bevezető szakaszán.
A Budát sújtó lezárások, építkezések, útfejújítások hamarosan újabb fronttal bővülnek: hétfőtől az M1-M7-es autópálya bevezető szakaszán még komolyabb dugók lehetnek reggelente, mert le fogják zárni a város irányába vezető belső sávot - írja az Index. Pedig már idáig is kemény volt a helyzet arrafelé is.
Az Egér úti csomópont előtt most egy út feletti kijelzőt fognak építeni. A sok rosszban a viszonylag jó hír, hogy ez önmagában keményebb fennakadást várhatóan csak egy hétig fog okozni. Legalábbis erre lehet számítani abból, hogy a BKK közlése szerint az építés két ütemben zajlik majd: október 6-tól 14-ig már csak a leállósáv lesz lezárva minden nap 10 és 20 óra között. Ekkor a szélső sávban már csak időszakos lezárások várhatók. Addig viszont nem kevés türelemre lehet szükség.
Főleg, hogy az agglomerációból már például kedden is csak rendkívül lassan lehetett bejutni a városba.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








