A csernobili atomerőmű 2019-ben épült védőburkolata már nem képes ellátni alapvető biztonsági feladatát, miután egy dróntámadás jelentős károkat okozott a szerkezetben.
Bizonyítottság hiányában az autókban keletkezett kátyúkárok 40-50 százalékát nem fizetik ki a közútkezelők - írja a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségére (FBAMSZ) hivatkozva a Népszava.
Az autó sérülését elsősorban fényképpel lehet bizonyítani, de ajánlott - a méretek érzékeltetése miatt - beazonosítható eszközt tenni a kátyú, illetve a sérülés mellé. Akit komolyabb kár ért, annak ajánlatos rendőrt hívni, illetve feljegyezni a szemtanúk adatait.
A közútkezelők a nem kellően dokumentált kátyú, illetve az általa okozott kár mellett többnyire azzal utasítják el a kártérítést, hogy például a vezető gyorsabban hajtott a megengedettnél, tábla jelezte az úthibát, vagy a vezető elhajtott a helyszínről és csak később intézkedett a kár miatt.
Őrült terepjárót készül piacra dobni a Mercedes: a magyar elit kedvence lehet az új csúcs G-osztály?
A Mercedes-Benz bemutatta az első képeket az új G-osztály Cabrioletről, amely közel tíz év után hozza vissza a legendás terepjáró nyitott változatát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








