A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Hiánycikké vált az élesztő a hazai élelmiszerüzletekben a koronavírus-járvány miatti felvásárlási láz következtében. A hazai előállítást végző budapesti Lesaffre Magyarország Élesztőgyártó és Kereskedelmi Kft. az ilyenkor szokásos mennyiség többszörösének kiszállításával igyekszik növelni a kereskedelmi kínálatot.
Napok óta nem kapható élesztő az élelmiszerboltok jelentős részében, és a kereskedők szerint egyelőre bizonytalan, hogy a termékből mikor tudnak újra rendelni. Valószínűsíthető, hogy élesztőhöz főként a kisebb üzletek jutnak hozzá a megszokottnál sokkal nehezebben, illetve több helyütt egyelőre nem látják, megrendeléseiket a szállító mikor tudja teljesíteni - írja a növekedés.hu.
Az élesztő egyértelműen azért tűnt el a boltokból, mert a hazai lakosság a koronavírus-járvány miatt otthoni készletezésbe kezdett. Ennek nyomán kereskedői tapasztalatok szerint egyes fogyasztók az utóbbi időszakban több tucatszám vásárolták fel a csomagolt élesztőt.
Kató Péter, az előállítással foglalkozó Lesaffre Magyarország Élesztőgyártó és Kereskedelmi Kft. vezérigazgatójának tájékoztatása szerint ugyanakkor nincs szó arról, hogy a termék a hazai kereskedelemben egyáltalán ne lenne kapható, csak az üzletekből folyamatosan kifogy a megnövekedett vásárlások miatt. A Lesaffre most a korábbi kínálati helyzetet jóval meghaladó ütemben végzi üzleti tevékenységét, és az ebben az időszakban megszokott mennyiségek többszörösét szállítja ki a kereskedelemnek.
Élelmiszerkereskedők a tömeges élesztőfelvásárlásokat elsősorban annak tulajdonítják, hogy a lakosság tartott attól, nem lehet majd kenyeret kapni a boltokban. Így nem csak lisztet raktározott be, hanem a bolti élesztőkészleteket is kimerítette.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban