A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
Ma már nem kell vagyonokat költenünk arra, hogy igazán kiváló bort kapjunk valamelyik áruházban. A szaklapok is sorra méltatják a Tesco, az Aldi, vagy épp a Lidl polcain megtalálható palackokat, érdemes tehát nyitott szemmel járni. A Művelt Alkoholista ezúttal a Tesco provanszi rozéját vette alaposabban is górcső alá.
- írja a 2015-ös évjáratú "Tesco Finest Provence Rose"-ról a Gault&Millau borszakértője.
A Művelt Alkoholista szerint külön mutatvány, hogy végig megőrzi az arányait, nem bomlik meg az egysége - ugyan nem intenzív (inkább elegáns), ellenben elég hosszú és csodásan egyenletes. "Ez olyan francia boros finomság - ilyen kifinomultságra, fineszre még mindig nehéz máshol rábukkanni. Jó kis bor, nem kevés felfedeznivalóval; ha még orrban is makulátlan lenne, igazán ütős lehetne. 10-11 pont, egy próbát még eredeti áron is megér" - szögezi le a borszakértő.

A "gazdaságos" jelzés persze ezúttal enyhe túlzás; a palack teli áron 2799 forintba kerül. Viszont jó hír, hogy akciósan is elérhető, most például 20 százalékos diszkonttal, 2199 forintért lehet házhoz szállíttatni az online áruházból.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








