Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Hiába próbál trükközni a vasárnapi zárva tartás egyre szövevényesebb jogszabályai és módosításai között a Spar, a kormány szorosan a nyomában van. A kereskedelmi lánc legújabban összefogott az OMV-töltőállomásokkal, hogy a "töltőállomásokon is elérhető legyen a szupermarketekre jellemző áruválaszték, a szupermarketekre jellemző árszínvonalon", olvasható a Spar honlapján, azonban nem kérdés, hogy a vasárnapi zárva tartás kicselezéséről van szó - írja az Index.
Az Országgyűlés Gazdasági bizottsága gyorsan lépett, március 10-én felkerült a parlament honlapjára egy szöveg, amelyet gyakorlatilag lex Spar Expressként is értelmezhetünk. A lényeg, hogy
A módosító javaslat természetesen nem nevesíti a Spart, indoklásként azt hozza fel, hogy a "vasárnapi munkavégzés tilalmáról szóló törvény alkalmazását kívánja segíteni úgy, hogy jogértelmezési szabályokat vezet be".
A Spar és az OMV összefogása egyébként csak Magyarországra szólt, Ausztriában a VIVA üzletek között van hasonló együttműködése az OMV-nek. Budapesten és környékén már hét Spar-OMV működik, további üzletláncok megnyitását tervezték, de a módosító valószínűleg keresztül húzza a számításaikat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








