A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
Maga Rácz Jenő, Michelin-csillagos magyar séf jelentette be, hogy a jövő év elején megnyílik legújabb étterme a Rumour. A hely konyhájába pedig most be is leshetünk.
Azt már korábban is tudni lehetett, hogy egy új, rendkívül exkluzív étterem nyitását tervezi a Michelin-csillagos magyar séf, Rácz Jenő. Az étterem Budapesten fog megnyílni, a Mariott hotel közelében. A hely nem lesz túl nagy, hiszen egy időben mindössze 21 embert tudnak majd vendégül látni.
Az ételeket maga a séf fogja készíteni, és a hely méretiből adódóan a vendégek úgymond magával a séffel tölthetnek el egy estét, akárcsak egy lakásétteremben. Az étterem a Rumour (pletyka) nevet viseli, és most végre kiderült az is, hogy mikor fogja megnyitni kapuit. Sőt, egy friss Instagram-posztban még a konyhájába is beleshettünk.
Az Instagramra néhány napja felkerül friss fotó tanúsága szerint a séf, és a stábja már gőzerővel dolgozik az étlapra kerülő recepteken. A képaláírás szerint Rácz Jenő mindig is kicsi étteremről álmodott, nyitott konyhával ahol az emberek kényelmesen eltölthetnek egy estét, és élvezhetik a kiváló alapanyagokból készült ételeket.
Mint a poszt alatt írja, a Rumour egy vérbeli fine dining étterem lesz, és már azt is tudjuk, mikor nyitja meg kapuit a vendégek előtt. A képhez ugyanis maga Rácz Jenő is hozzászólt: a séf arról tájékoztatta követőit, hogy az új étterem a jövő év elején fogja megnyitni kapuit.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








