Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
A vaj, a csirkemell és a tejföl után a tojás ára emelkedhet az egekbe. Januárban még 30 forintba került, karácsonyra pedig 60-ra emelkedhet. De miért?
Az M-es, azaz normál méretű tojás ára karácsonyra 60 forintra emelkedhet, amivel idén megkétszerezné az árát - írja a Napi.hu. A lap az Agrárgazdasági Kutató Intézet piaci árinformációs rendszerének adataira hivatkozva írja, hogy jelenleg már 39 forintot kell fizetni egy tojásért, míg az ár a nyári időszakban még csak 36 forint volt.
Egyes várakozások szerint a karácsonyi 60 forintos szintet - a lap szerint - novemberben 50 forintos ár fogja megelőzni. A tojásár emelkedése mögött az állhat, hogy húsvét óta hiány van belőle az egész EU-ban, ugyanis számos tojótelepet be kellett zárni, Oroszországból és a Balkánról pedig nehéz importálni, elsősorban a szigrú uniós állat-egészségügyi előírások miatt.
Hazánkban annak ellenére van hiány az arucikkből, hogy csökken a tojásfogyasztás. Míg tíz éve 300 tojást evett meg egy átlagos magyar évente, addig idén már csak 215-öt.
- mondta Kertész Tamás, a Farm Tojás-cégcsoport tulajdonosa a Napi.hunak.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








