A Wise és az Europion Research felmérése szerint a magyar háztartások 80 százaléka 150 ezer forint alatt tartaná az ünnepi költéseit.
Nyáron a Kifli.hu vásárlói legszívesebben magyar zöldségeket tesznek a kosarukba. Az idei toplistát a kígyóuborka, a fürtös cherry paradicsom és az étkezési paprika vezeti. Ez jól mutatja, hogy egyre többen keresik a hazai, frissen szedett zöldségeket, főképp a lecsófőzési szezonban.
Az idei nyári friss termék toplistáját a kígyóuborka, a fürtös cherry paradicsom és az étkezési paprika vezeti. Június és július folyamán az online szupermarket vásárlói összesen 21 438 rendelést adtak le friss magyar zöldségekre. Ezek aránya a tavalyi évhez képest nem változott, az eladási mennyiségek viszont növekedtek, ami jól mutatja a belföldi szezonális termények iránti folyamatosan növekvő keresletet. A klasszikus lecsóalapanyagok – paprika, paradicsom és hagyma – iránti kereslet minden évben július végétől augusztus közepéig tetőzik. Ez az időszak nemcsak a friss fogyasztás csúcspontja, hanem a befőzési szezoné is, amikor sokan télre is elteszik a nyár ízeit.
A tudatos vásárlás trendje a lecsó-alapanyagoknál is megjelent: ezek 11 százalékát bio termékekből választották a vásárlók. „Amint elindul a szezon, minden import terméket igyekszünk belföldi forrásra cserélni – ez igaz a konvencionális és a bio termékekre is” – mondta a Kifli.hu zöldségkategória-menedzsere, Annus Kornél. „A magyar termelők támogatása mellett a frissesség és az íz az, amiért a vásárlóink újra és újra a hazai terményeket választják.”
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








