Egy tetoválás mennyibe kerül 2025-ben? Mennyibe kerül egy tetoválás, hol tartanak a tetoválás árak 2025-ben, milyen egyéb tetoválás költségekkel számolj a tetoválás ára mellett?

Noha legújabban az árrésstop vet óriási hullámokat, a hazai kiskereskedelemben egy sor egyéb folyamat is alakítja a piacot. A hagyományos és online boltok közötti rivalizálás, az automatizáció foglalkoztatottságban játszott szerepe, a digitalizáció nyaktörő sebességű fejlődése és a szektort érintő logisztikai kihívások csak néhány ezen kulcstrendek közül. A teljes nagyképről az április 2-i Portfolio RETAIL DAY 2025 ad pillanatfelvételt, ahol vezető szakértők osztják meg tapasztalataikat.
Igazi in medias res felütéssel indul április 2-án a Portfolio RETAIL DAY 2025 konferencia, hiszen mindjárt a legelején Gerlaki Bence, a Nemzetgazdasági Minisztérium adóügyekért, fogyasztóvédelemért és kereskedelemért felelős államtitkára vázolja a kormány kiskereskedelmi szabályozással kapcsolatos terveit és prioritásait. Az árrésstop és a potenciális egyéb intervenciós intézkedések tükrében alighanem minden érintett kiemelt érdeklődéssel várja az államtitkár szavait.
Ezt követően a meghívott ágazati szakemberek veszik át a főszerepet a színpadon, hogy feltárják a legfontosabb globális és hazai trendeket a makrogazdasági fundamentumoktól kezdve a munkaerőhiány kezelésének kérdésköréig.
Elsőként Madár István, a Portfolio Csoport vezető elemzője vet számot a magyar háztartások fogyasztásának alakulásával, majd az iparág legnagyobb kihívásaival külön panelbeszélgetés foglalkozik olyan csúcsvezetők részvételével, mint:
- Heiszler Gabriella, elnök - ügyvezető igazgató, SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
- Németh Kornél, ügyvezető igazgató, Rossmann Magyarország Kft.
- Szimeiszter Sándor, Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős országigazgató, JYSK
- Várkonyi Balázs, Extreme Digital, alapító, Vatera és Jófogás, ügyvezető igazgató
- Moderátor: Bán Zoltán, vezérigazgató, Net Média (Portfolio Csoport)
A szekciót a magyar FMCG-szektor áttekintésével zárjuk egy panelbeszélgetés keretében, ahol hangsúlyosan jelennek meg az ágazatot sújtó árszabályozási anomáliák is. A beszélgetést Dr. Kozák Tamás az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) főtitkára vezeti fel, majd moderátori szerepkörre vált.
A beszélgetés résztvevői:
- Burger Ottó, vezérigazgató, CBA Kereskedelmi Kft.
- Éder Tamás, elnök, Felelős Élelmiszergyártók Szövetsége
- Kazatsay Eszter, kommunikációs vezető, PENNY Magyarország
- Moderátor: Dr. Kozák Tamás, főtitkár, Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ)
Kőboltok vs. online kereskedelem: Mortal Kombat?
A konferencia külön szekciót szentel a hagyományos "kőboltokban”, illetve az online térben zajló kereskedelemnek. Egy igazi pezsgő közegről van szó, hiszen immár nem csak az uniós, hanem a globális versenytársak is állandó nyomás alatt tartják a magyarországi e-kereskedelem szereplőit, akik kénytelenek alkalmazkodni a növekvő nyomáshoz.
És noha úgy tűnik, hogy a webshop indítás aranykora véget ért idehaza, még mindig vannak kínálkozó lehetőségek.
Ezzel együtt a tradicionális üzletek sem tétlenkednek, amire jó példa a kétmilliárdos fejlesztéssel megújult Lurdy Ház, így igazán izgalmas lesz áttekinteni a fizikai és a netes kereskedelmi világ fejlődési tendenciáit és rivalizálásának jelenlegi állapotát.
A témakört előbb a kiskereskedelmi szektor szakpolitikai vonatkozásainak áttekintésével indítjuk, mégpedig Kozák Ákos PhD, a Danubia Forum ügyvezető igazgatójának előadásában, aki a versenyképességi előfeltételeket vizsgálja meg.
Ezután Borbély Gábor, a CBRE kutatási igazgatója tart panelfelvezető előadást, hogy aztán moderátori szerepkörben szólaltassa meg a "kőboltok" világában uralkodó iparági trendekről a következő kiváló szakembereket:
- Cseresnyési Ádám, bérbeadási igazgató, ECE Projektmanagement Budapest
- Csordás Stefi, B2C üzletág vezető, Westend
- Deutsch Krisztina MRICS, bérbeadási és marketing igazgató, Etele Plaza
- Simon Tamás, értékesítési igazgató, Indotek Group
A szekcióban egy másik kerekasztal-beszélgetés is helyet kap, mégpedig a legismertebb hazai e-kereskedők részvételével, akik a piacépítés kihívásairól osztják meg gondolataikat, valamint régiós helyzetképet vázolnak fel.
- Deák András, Digitális Csatornák igazgató, Libri-Bookline
- Laczkó Balázs, tulajdonos, Netmarketing, Sneci.hu
- Pörzse Norbert, alapító, Vágyaim.hu webáruház
- Szilágyi Márk György, ügyvezető, Daktela
- Moderátor: Mondovics Péter, DKSZ tag, marketing manager, Mastercard
Marketingkommunikációs gyakorlatok a kiskereskedelemben
A konferencia délutánt indító szekciója a marketing, kommunikáció és PR legújabb trendjeit veszi górcső alá. Ennek megfelelően megvizsgáljuk a retail média térhódítását, az influenszer marketing szerepét, valamint a határon túli e-kereskedelmi terjeszkedés marketingstratégiai aspektusait.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Elsőként Somlói Nina, a PwC Magyarország Senior Associate-je beszél arról, hogyan rajzolja át és forradalmasítja a retail média térhódítása a teljes hirdetői piacot, majd egy panelből kiderül, hogy mitől szárnyal a retail médi, illetve hogy az új hirdetési forma leválthatja-e teljesen a hagyományos médiát és a közösségi felületeket.
A beszélgetés résztvevői:
- Karczub-Lehoczky Fanni, marketing igazgató, MediaMarkt Magyarország
- Somlói Nina, Senior Associate, PwC Magyarország
- Szabó Ákos, a Barion üzletfejlesztési tanácsadója, IAB Hungary Retail Media Munkacsoport vezető
- Moderátor: Orosz Márton, tartalomfejlesztési igazgató, Portfolio Csoport
Még két panelbeszélgetésre lesz idő ebben a szekcióban, ahol előbb az influenszer marketing marketingkommunikációban betöltött szerepéről lesz szó.
A beszélgetés résztvevői:
- Balogh Levente, elnök, tulajdonos, Szentkirályi Ásványvíz Kft.
- Rákos Márk, talent menedzser, PFR Group
- Varga Noémi, stratégiai marketing osztályvezető, PENNY
- Moderátor: Orosz Márton, tartalomfejlesztési igazgató, Portfolio Csoport
A kora délutáni paneldömpinget a Digitális Kereskedelmi Szövetség operatív vezetője, Bogos Boglárka moderálása mellett a külföldi terjeszkedés marketingstratégiájáról szóló beszélgetés zárja Kelemen Kristián, a Furbify értékesítési vezetője és társtulajdonosa, valamint Pörzse Norbert, a Vágyaim.hu webáruház alapítójának részvételével.
Az automatizáció horizontján túl
A konferencia záró szakaszát a Retail-Tech és a logisztika tematikájára fűztük fel. Toldi Gábor, a DTC Solution ügyvezető igazgatója a foglalkoztatási stratégiákról tart előadást, különös tekintettel az automatizáció hatásaira a kiskereskedelmi szektorban. Annál is inkább aktuális a kérdés, mert a pénztárgépmentes üzletek már idehaza is a mindennapok részévé váltak, és a költséghatékonyság új dimenzióját kínálják.
A kapcsolódó kerekasztal-beszélgetésben a szakértők még mélyebbre ásnak a digitalizáció, automatizáció és ESG témakörben. Méri Tamás, az Access4You International társalapítója és üzletfejlesztési igazgatója vezeti fel, majd moderálja a beszélgetést, amelyben olyan szakértők vesznek részt, mint Andri Diána, a Decathlon Magyarország fenntarthatósági vezetője, Galambos Tamás, a Cognitudo.ai társalapítója, Luspay Miklós, a Magyar Nemzeti Bank igazgatója, Nagy-Józsa Dorka, a Y2Y Ltd. CEO-ja, valamint Székács Tibor, a Kende Retail Operation Kft. ügyvezető igazgatója és társtulajdonosa.
A kiskereskedelmi szektor logisztikai kihívásaival szintén dedikált panelbeszélgetés foglalkozik.
A beszélgetés résztvevői:
- Barna Zsolt, elnök-vezérigazgató, Waberer’s Csoport
- Kovács Gábor, Commercial Director, FoxPost
- Perényi András, CEO, Webshippy Fulfillments
- Moderátor: Nagy-Józsa Dorka, CEO, Y2Y Ltd.
A szakmai programot networking szekció zárja, ahol egy koccintás mellett nyílik lehetőség további kapcsolatépítésre.
Ne maradjon le erről az egyedülálló lehetőségről! Regisztráljon most a Portfolio RETAIL DAY 2025 konferenciára, és legyen részese az év legfontosabb kiskereskedelmi eseményének!

Fellélegezhetnek a magyarok a boltok kasszáinál: nagyon jó hírt kaptak, a tej- és tojásárakat érinti
Megállapítható, hogy az ellátási láncban a jövedelmi viszonyok a termelői és a feldolgozói szint felé tolódtak el
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Milliárdos biznisz a háttérben: a göngyölegtisztítás lehet a magyar beszállítók aduja
Pirint Tamást, a Logicon Invest ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Ez Magyarország egyik legkedvezőbb vállalati hitelterméke (x)
Már igényelhető a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram akár 30 százalék vissza nem térítendő támogatással kombinált kamatmentes kölcsöne az MFB Pont Plusz hálózatban.


