A tavalyi év vége kiemelten forgalmas volt a SZÉP kártyás költések szempontjából – decemberben az ételházhozszállítási szolgáltatásokra költöttek legtöbbet a kártyabirtokosok.
Meglépte a Kifli: ez nagyon komolyan érinti az új visszaváltási rendszert, örülhetnek a vásárlók
Idén a Kiflinél is országosan bevezették a kötelező visszaváltási rendszert. Ennek keretében a belföldön forgalomba hozott, 0,1-3 literes űrtartalmú italcsomagolások – műanyag és üvegpalackok, valamint fém italos dobozok – betétdíjas terméknek minősülnek.
Bár a törvény nem kötelezi az online kereskedelmi szereplőket a visszaváltásra, mostantól a Kiflinél is élhetnek a vásárlók ezzel a szolgáltatással. Így a vásárlóknak nem kell személyesen az automatákhoz menniük a betétdíjas palackokkal vagy dobozokkal. A visszaváltási szándékot elegendő a futárnak az ajtóban jelezni, nem szükséges előre bejelenteni.
A visszaváltás folyamatát a Kifli a következőképpen szervezi meg:
- A kötelező visszaváltási díjas termékeket (nem összepréselve) egy erre a célra rendszeresített zsákban lehet visszaküldeni.
- A futárautók korlátozott helykapacitása miatt háztartásonként legfeljebb egy zsákot tudnak visszaszállítani, amely maximum 10 darab műanyag vagy fém dobozt tartalmazhat.
- A zsákba csak annyi palackot szabad tenni, amennyi sérülés, horpadás és összenyomás nélkül belefér (maximum 10 darab). A zsákot cseppmentesen be kell kötni (például csomót kötve rá), és így átadni a futárnak.
- Csak sérülésmentes, ép vonalkóddal és MOHU logóval ellátott palackokat és dobozokat fogadnak el. A futár kizárólag ezekért tudja jóváírni a krediteket, mivel a MOHU is csak ezeket téríti meg. Azokat a palackokat, amelyek sérültek, vagy a gép nem tudja leolvasni a logót és a vonalkódot, visszautasítják.
- A visszaküldött palackok és dobozok értékét (mely a csomagoláson, a vonalkód mellett található: 50 Ft) kreditként írják jóvá a vásárlói fiókban, amely a következő vásárláskor felhasználható. Ha valaki inkább a pénz visszautalását szeretné, ügyfélszolgálatunk telefonos elérhetőségen keresztül intézheti ezt.
(Címlapkép: Kifli.hu)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








