Augusztus 20-án, az államalapítás ünnepén szinte minden nagyobb üzlet zárva tart Magyarországon.

A Lidl diszkontlánc három évre szóló partnerségi megállapodást kötött az UEFA-val, melynek értelmében az UEFA Európa Liga és az UEFA Konferencia Liga hivatalos partnere lesz. A döntés hátterében a nyári Európa-bajnokság során tapasztalt sikeres együttműködés áll - írja a Retail Detail.
A német kiskereskedő közleménye szerint az Eb-szponzoráció jelentős eredményeket hozott: a Lidl Plus alkalmazás 16 millió új felhasználóval bővült, emellett 91 tonna gyümölcsöt osztottak szét a szurkolók között a mérkőzések helyszínein.
A YouGov felmérése alapján a Lidl volt a leginkább észrevett márkapartner a torna során. A nézők több mint fele gyorsabban azonosította az áruházláncot, mint a többi szponzort, ami 32%-os növekedést jelent a bajnokság előtti időszakhoz képest.
Az új megállapodás keretében a Lidl "Friss gyümölcs partner" címet visel majd mindkét UEFA-sorozatban. A vállalat nemcsak televíziós, stadionbeli és kereskedelmi megjelenésekkel lesz jelen, hanem friss élelmiszereket is árusít majd a stadionokban, valamint különböző eseményeket szervez üzleteiben.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egyre többen használják a hulladékudvarokat: így jut vissza a körforgásba a régi bútor, elektronikai eszköz
Most akár pénzjutalmat is nyerhet, aki a megjelölt napon adja le felesleges holmiját.
-
Ingyenes és könnyen elérhető: egyre többen használják a hulladékudvarokat
Aranykuka kampányt indított a MOHU.
-
Budapest Borfesztivál: minden kortyban élmény, minden cseppben elegancia (x)
A Budapest Borfesztivál szeptember 11. és 14. között 4 napra elfoglalja méltó helyét a borkultúra, a gasztronómia és az elegancia fellegvárában.


