A magyarok többségének fontos, hogy divatosan öltözködjön, mert ezáltal magabiztosabbnak és vonzóbbnak érzik magukat.
Az Aldi Süd és az Instacart bejelentették, hogy kiterjesztik partnerségüket, melynek keretében az Instacart Connected Stores technológiája globálisan is elérhetővé válik. A két vállalat 2017 óta működik együtt az Egyesült Államokban, ahol az Instacart segítségével egynapos kiszállítást biztosítanak. Most azonban egy még átfogóbb digitális megoldáscsomaggal készülnek.
Az omnichannel (többcsatornás) stratégia lényege, hogy a vásárlók számára zökkenőmentes élményt nyújtson mind online, mind offline környezetben. Az Aldi Süd ezt kívánja erősíteni az Instacart Connected Stores technológiáinak bevezetésével.
Az In-Store mód lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy az Instacart alkalmazáson keresztül valós időben ellenőrizzék a készletet, válogassanak a termékek között és hozzáférjenek az aktuális akciókhoz. A Carrot Tags pedig egy pick-to-light rendszerrel segíti a termékek megtalálását: amikor a vásárló kiválaszt egy terméket az alkalmazásban, a megfelelő polccímke felvillan, így könnyen megtalálhatóvá válik. Az Aldi e-kereskedelmi átvételi megrendeléseinek egyszerűsítésére is használják majd az Instacart teljesítési technológiáját - írja az esmmagazine.com.
Ausztriában pedig már tesztelik az AI-alapú Caper Carts technológiát, melynek keretében az ún. intelligens bevásárlókocsik lehetővé teszik, hogy a vásárlók közvetlenül a kosárba helyezett termékeket kövessék nyomon egy digitális képernyőn. A kártyával fizetők számára külön "gyors sáv" áll rendelkezésre.
David McIntosh, az Instacart Connected Stores alelnöke szerint ezekkel a technológiai újításokkal még személyre szabottan és kényelmesebb vásárlási élményt tudnak nyújtani.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
A legkisebbek számára is érthetővé és elérhetővé tenné a tudományt a korábban a NASA-ban is dolgozó Hargitai Henrik bolygó- és felszínalaktan-kutató.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.