Ezúttal nem született telitalálat, a legmagasabb magyar nyeremény a 4+2-es nyerőosztályban volt, amivel 2 szerencsevadász is milliomos lett.
A nem rég bemutatott Barbie filmnek hála a babák már nemcsak a mozivásznon hódítanak: 75 százalékkal többen vásárolnak most Barbie-t, mint korábban.
Barbie nemcsak a mozivásznakon hódít, hanem népszerűsége átszivárgott a valóságba is, ugyanis itthon és a régióban szinte a premier után az ikonikus babákat elkezdték keresni a fogyasztók az Árukereső.hu-n. Itthon 75 százalékkal ugrott meg az érdeklődés Barbie iránt, míg Csehországban és Szlovákiában 30% körüli értékkel nőtt a keresések száma. Egyértelmű tehát, hogy az élőszereplős adaptáció újra felkeltette az érdeklődést a termék iránt. Előfordulhat, hogy a szülőkben izzította a nosztalgia tüzét, de az is lehet, hogy új rajongókat vonzott maga köré a márka.
A Mattel figuráján túl a Lego is népszerűbb lett az utóbbi időben: itthon kb. 20%-kal, míg cseh és szlovák szomszédainknál közel 17%-kal többet kerestek rá az iskolakezdés előtt.
A Barbie baba és a vígjáték persze nem tudta teljesen elterelni a figyelmet az inflációról, ugyanis Magyarországon továbbra is hatalmas az érdeklődés a cukor iránt: közel négyszer annyit kutatták az ár-összehasonlító oldalakon a legjobb árakat a tudatos fogyasztók az előző hónaphoz képest. Az élelmiszeren lévő fókusz aktualitása abban is megnyilvánul, hogy Csehországban és Szlovákiában nyoma sincs ilyen mértékű változásnak.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Vonatbeleset Németországban két sérülttel
- Eb-züstérmes a Szabó Bence, Furkó Kálmán könnyűsúlyú kettes
- A Fidesz budapesti polgármesterjelöltjéről kérdezi a belügyminisztert a DK
- Túl keveset dolgoznak a németek – vagy pont, hogy túl sokat?
- Így kampányolt Budapesten Orbán Viktor - fotók
- Halálos dróntámadás érte a Khor Mort