Az Egyesült Államok kormánya új szabályozást tervez bevezetni a Kínából érkező kis értékű szállítmányokra vonatkozóan.
A nem rég bemutatott Barbie filmnek hála a babák már nemcsak a mozivásznon hódítanak: 75 százalékkal többen vásárolnak most Barbie-t, mint korábban.
Barbie nemcsak a mozivásznakon hódít, hanem népszerűsége átszivárgott a valóságba is, ugyanis itthon és a régióban szinte a premier után az ikonikus babákat elkezdték keresni a fogyasztók az Árukereső.hu-n. Itthon 75 százalékkal ugrott meg az érdeklődés Barbie iránt, míg Csehországban és Szlovákiában 30% körüli értékkel nőtt a keresések száma. Egyértelmű tehát, hogy az élőszereplős adaptáció újra felkeltette az érdeklődést a termék iránt. Előfordulhat, hogy a szülőkben izzította a nosztalgia tüzét, de az is lehet, hogy új rajongókat vonzott maga köré a márka.
A Mattel figuráján túl a Lego is népszerűbb lett az utóbbi időben: itthon kb. 20%-kal, míg cseh és szlovák szomszédainknál közel 17%-kal többet kerestek rá az iskolakezdés előtt.
A Barbie baba és a vígjáték persze nem tudta teljesen elterelni a figyelmet az inflációról, ugyanis Magyarországon továbbra is hatalmas az érdeklődés a cukor iránt: közel négyszer annyit kutatták az ár-összehasonlító oldalakon a legjobb árakat a tudatos fogyasztók az előző hónaphoz képest. Az élelmiszeren lévő fókusz aktualitása abban is megnyilvánul, hogy Csehországban és Szlovákiában nyoma sincs ilyen mértékű változásnak.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.