Elképesztő őrület tarolja le a világot: üresek a polcok, mindenki ilyet akar most venni
A Labubu babák iránti kereslet világszerte olyan mértékű, hogy a Pop Mart napi 10 milliós eladást jósol.
A Labubu babák iránti kereslet világszerte olyan mértékű, hogy a Pop Mart napi 10 milliós eladást jósol.
Júniusban egy emberméretű Labubu babáért 150 000 dollárt fizettek, és ez még csak a kezdet.
A LEGO készletek értéke gyakran azután kezd emelkedni, hogy hivatalosan „nyugdíjba mennek” – azaz megszűnik a gyártásuk.
A Pop Mart játékipari óriás egyszerre élvezi a globális sikert és néz szembe a szigorodó kínai szabályozással.
Többmilliárdos forgalmat hoz a nyár a hazai játékpiacon: ennyit költenek a szülők.
A húsvét az év első nagy családi ünnepe, amely a hagyományok és az ajándékozás időszaka a kisgyermekes háztartásokban.
Miközben a globális játékpiac visszaeséssel küzd, a LEGO 2024-ben is kimagasló eredményeket ért el.
Már szeptembertől átszervezné az óvodai nevelést egy rendelettervezet, aminek már a társadalmi egyeztetésre szánt ideje is lejárt.
A dán játékgyártó termékei nemcsak a játékpiac egyik legnagyobb és legsikeresebb szereplői, hanem egy egyre bővülő gyűjtői közösség figyelmét is felkeltették.
Ahogy közeleg a karácsony, az üzletek egymást túllicitálva kínálnak akciókat, hogy megkönnyítsék az ajándékvásárlást.
A legkirívóbb eset egy Temu által forgalmazott gyermekkabát volt, amelyben a ftalát lágyítószerek koncentrációja a megengedett határérték 622-szeresét érte el.
Bár a digitális eszközök egyre nagyobb szerepet kapnak a gyerekek életében, a gyermekkönyvpiac így is virágzik.
Még november sincs, de az egyik hipermarketben már beszerezhető a népszerű játékkonyha, ami magyar gyerekek ezreit várja aztán a karácsonyfa alatt.
A magyarok ötöde (21%) akár évente 100 000, tizede pedig akár 300 000 forintot is költ LEGO-ra.
Az idei év első felében közel megduplázták a tégláikban felhasznált megújuló és újrahasznosítható anyagok mennyiségét is.
Mivel egyre többen ajándékoznak játékot gyerekeknek húsvét alkalmából, az eMAG-nál idén fellendült ezek forgalma.
2023 novemberében 134%-kal ugrott meg az érdeklődés a játékok iránt az előző év azonos időszakához képest.
A felnőttek és gyerekek körében elvégzett felmérés eredményei szerint a lányok kreativitását akár már egészen kicsi, ötéves korban korlátozza a nyomás, hogy tökéletesek legyenek.
A 65 éves Barbie baba amely több mint 250 különböző szerepben tündököl, nem mutatja jelét a visszavonulásnak
Megjelent az Európai Unió Szellemi Tulajdon Hivatala legfrissebb tanulmánya, melyben a ruhaipar, a kozmetikai cikkek és a játékok területén vizsgálták meg a hamisítás hatásait.