Sokkoló árellenőrzés jön a magyar boltokban: ezt már elrendelték, erre kell számítani
Azonnali ellenőrzéseket indít a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság az indokolatlan áremelések megakadályozása érdekében.
Azonnali ellenőrzéseket indít a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság az indokolatlan áremelések megakadályozása érdekében.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) véleménye az, hogy a versenyalapú árképzés szolgálja a fogyasztók vásárlóerejének megőrzését.
A Gazdasági Versenyhivatalvizsgálatot indított a bankautomatákat üzemeltető Euronettel szemben.
Nemcsak a közösségi platformoknak jut minden eddiginél nagyobb szerep a vásárlások terén, de a mesterséges intelligencia is felforgatta a vásárlói szokásokat.
Számos problémával szembesültek a logisztika terén az online vásárló magyarok - 2025-ben összeszedettebb működést várnak a cégektől.
A megkérdezettek négyötöde elfogadottabbnak érzi a saját közegében az alkoholmentes változatokat.
A boltválasztást a hatodik helyen befolyásolják a sajátmárkás termékek, a vásárlók majdnem 60%-nál számít ez, amikor eldöntik, melyik üzletbe mennek be.
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók egyharmada a mesterséges intelligenciát választaná a tartozáskezelés során az emberi ügyintézéssel szemben.
A vásárlók többsége kifejezetten keresi és várja az ünnepi leárazásokat – ez derül ki egy friss, 13 000 fogyasztó részvételével készült nemzetközi kutatásából.
Az inflációtól való félelem még mindig az egyik legnagyobb kihívás az európai kiskereskedelemben.
Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén.
A hagyományos ízesítéstől a különleges gyümölcsök és fűszerek felhasználásával készült szaloncukrokig, idén is rendkívül széles termékpalettából választhatnak a fogyasztók.
A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint karácsonykor az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg.
Globális trend, hogy az emberek mind nagyobb számban fordulnak a természetes, holisztikus megoldások felé.
A svájci Lindt & Sprungli csokoládégyártó cég kénytelen volt felülvizsgálni marketingstratégiáját egy amerikai per elkerülése érdekében.
A magyar fogyasztók 85%-a előre megválasztott időpontban szeretné átvenni online rendeléseit.
A GVH az európai versenyhatóságok közül elsőként már idén márciusban versenyfelügyeleti eljárást indított a Temu-val szemben.
A Burger King tulajdonosa és a KFC-t birtokló cég is kedvezőtlen negyedéves eredményeket jelentettek, amit a csökkenő kereslet és a szűkösebben költekező fogyasztók magyaráznak.
A világ vezető sörgyártói a vártnál gyengébb harmadik negyedéves eredményeket jelentettek.
A GVH közösségi média videókkal, tájékoztatókkal segíti a fogyasztókat a tudatos vásárlásban a Black Friday közeledtével.