Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Már a szórakozáson is spórolnak a magyarok: alig járnak el kikapcsolódni, akkor is csak kevés pénzt költenek
A felnőtt lakosság 36 százaléka ritkán jár el kikapcsolódni, mert nem engedheti meg magának. Azoknak a közel negyede azonban, akik rendszeresen szórakoznak, akár 10-20 ezer forint közötti összeget is otthagynak egy-egy közös program során – derült ki egy friss felmérésből. A barátokkal történő szórakozás alkalmával az is jellemző, hogy egy ember vállalja magára a fizető szerepet.
Az OTP Bank friss reprezentatív felméréséből kirajzolódott, melyek a legnépszerűbb programok a magyar lakosság körében. A megkérdezettek 30 százaléka a kávézókat és egyéb beülős helyeket preferálja, ha kikapcsolódásra vágyik. Közel negyedük barátokhoz és házibulikba jár, míg 22 százalék inkább az éttermeket választja. Kicsivel több mint a felnőtt lakosság ötöde koncertre, 18 százalék pedig színházba, múzeumba vagy egyéb kulturális programokra jár. Szintén 18 százalék élményszerző programokat választ, mint például: szabadulószoba, kvízest, kalandpark vagy vezetett városnéző séta. Sportos programokkal 9 százalék üti el az időt. 36 százalék azonban nem nagyon jár el kikapcsolódni, ugyanis nem engedheti meg magának.
„A felmérésből az látszik, hogy az egyik legjellemzőbb fizetési metódus – a válaszadók 31%-a érezte igaznak - az az, hogy egy ember vállalja magára a fizető szerepet és a program végén osztják szét az összeget” – ismertette a felmérés eredményeit Szűcs Judit, az OTP Bank pénzforgalmi területének senior menedzsere.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








