Hamarosan megjelennek a tűzijáték-árusok a nagyobb áruházak parkolóiban, ahol december 28. és 31. között lehet beszerezni a szilveszteri pirotechnikai eszközöket.
Már a szórakozáson is spórolnak a magyarok: alig járnak el kikapcsolódni, akkor is csak kevés pénzt költenek
A felnőtt lakosság 36 százaléka ritkán jár el kikapcsolódni, mert nem engedheti meg magának. Azoknak a közel negyede azonban, akik rendszeresen szórakoznak, akár 10-20 ezer forint közötti összeget is otthagynak egy-egy közös program során – derült ki egy friss felmérésből. A barátokkal történő szórakozás alkalmával az is jellemző, hogy egy ember vállalja magára a fizető szerepet.
Az OTP Bank friss reprezentatív felméréséből kirajzolódott, melyek a legnépszerűbb programok a magyar lakosság körében. A megkérdezettek 30 százaléka a kávézókat és egyéb beülős helyeket preferálja, ha kikapcsolódásra vágyik. Közel negyedük barátokhoz és házibulikba jár, míg 22 százalék inkább az éttermeket választja. Kicsivel több mint a felnőtt lakosság ötöde koncertre, 18 százalék pedig színházba, múzeumba vagy egyéb kulturális programokra jár. Szintén 18 százalék élményszerző programokat választ, mint például: szabadulószoba, kvízest, kalandpark vagy vezetett városnéző séta. Sportos programokkal 9 százalék üti el az időt. 36 százalék azonban nem nagyon jár el kikapcsolódni, ugyanis nem engedheti meg magának.
„A felmérésből az látszik, hogy az egyik legjellemzőbb fizetési metódus – a válaszadók 31%-a érezte igaznak - az az, hogy egy ember vállalja magára a fizető szerepet és a program végén osztják szét az összeget” – ismertette a felmérés eredményeit Szűcs Judit, az OTP Bank pénzforgalmi területének senior menedzsere.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








