Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Június elsejétől már Székesfehérváron is elérhető a budapesti székhelyű online szupermarket szolgáltatása. A Velencei-tó körüli települések után a királyok városában is megjelentek a zöld matricás furgonok.
Székesfehérvár mellett Pákozdon is megindult a kiszállítás, így a két új szállítási területtel együtt összesen már 106 településen rendelhetnek a vásárlók, beleértve a budapesti kerületeket is. A napi átlagosan ötezer rendelés teljesítéséhez több mint 220 autóból álló flotta és közel 430 fős futárállomány áll rendelkezésre.
A futárok egy túra alkalmával átlagosan tizenkét címet teljesítenek, a túrákat intelligens szoftver rendezi össze, ezzel csökkentve a felesleges útvonalak számát. A cég jelenleg egyetlen kőbányai raktárból szolgálja ki a vásárlóit, ami szinte teljesen automatizált, sebessége és hatékonysága révén lehetővé teszi a friss áruk akár 12 órán belüli termőföldről a konyhaasztalig szállítását.
Technológiai cég vagyunk, ezért természetesen tudunk terjeszkedni új területeken, méghozzá a frissesség és a minőség feláldozása nélkül. A tizenkétezer különféle árucikk a napi és heti bevásárláson túl a háztartás minden területére megoldást kínál, és weboldalon vagy applikáción leadott megrendelés akár négy és fél órán belül kiszállításra került az új területeken, ami egyedülálló ajánlat a piacon jelenleg
– mondta el Gabriel Makki, a Kifli.hu ügyvezetője.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok