Egy ikonikus francia pezsgő került fel a Lidl akciós kínálatába, méghozzá olyan áron, hogy nem lehet rossz vételnek hívni.
Még nagyobb drágulást hozhatnak a kötelező akciók, ha a beszállítók nem engednek az élelmiszerárakból – ezt a Nemzeti Kereskedelmi Szövetség elnöke nyilatkozta az RTL Híradónak.
Mint ismeretes június 1-től kötelező akciókat kell bevezetnie a legnagyobb hazai láncoknak. Az új törvény mintegy 3000 boltot érint. Most Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség főtitkára a híradóban arról beszélt, az nem működik, hogy az egész ellátási láncban csak a kiskereskedlemi szektor enged az árakból. Szerinte minden szereplőnek foganatosítani kell az árcsökkentést, ezért a szövetség kezdeményezni fogja, hogy a beszállítóknak is kötelező legyen áraik leszállítása.
Ha ugyanis ez nem következik be, akkor ismét a vásárlók járhatnak rosszul. A GKI szerint például növelheti az inflációt, hogy a kormány tegnap elárulta, június elsejétől vezeti be az intézkedést. A kormány viszont úgy számol, az intézkedés csökkenteni fogja az árakat - válaszolták a híradónak.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








