A tojás és csokoládé árakban nagyobb eltérések mutatkoznak, a sonkák árképzése hasonló a nagyobb diszkontláncoknál.
Mellbevágó, ami ebben a magyar Tescóban történt: erre senki sem számított a bolt kasszáinál
A Siófoki Járási Ügyészség vádat emelt azzal a négyfős bandával szemben, akik több alkalommal, szervezetten fosztogattak a siófoki Tescóban. A három férfit és női társukat nagyobb értékre, folytatólagosan, bűnszövetségben és dolog elleni erőszakkal elkövetett lopás bűntette miatt állítják bíróság elé.
A Somogy Megyei Főügyészség tájékoztatása szerint a húszas és harmincas éveikben járó vádlottak nem rendelkeztek munkahellyel és rendszeres jövedelemmel a bűncselekmény elkövetésekor, ezért megállapodtak abban, hogy a nő által összeírt, túlnyomórészt minőségi italokat, drágább desszerteket, húskészítményeket és műszaki cikkeket ellopják, majd azok egy részét felélik, a nagyobbik részét pedig eladják.
Az elkövetők még a szerepeket is kiosztották egymás között, amíg ketten a parkolóban várakoztak, társaik egy bevásárlókocsival fizetés nélkül hozták ki az áruházból a kiválasztott termékeket, amelyeket ezt követően közösen pakoltak az autójukba.
Ezzel a módszerrel, három alkalommal összesen 787 ezer forintos kárt okoztak az áruháznak.
Az utolsó alkalommal féltek a lebukástól, ezért bent hagyták a Tescóban a telepakolt bevásárlókocsit, ekkor további 127 ezer forint értékű terméket akartak meglovasítani. A siófoki nyomozók azonban a kamerafelvételek alapján azonosították és elfogták az elkövetőket. Az ügyészség három elkövetőre letöltendőt, egyre pedig felfüggesztettet kért azzal, hogy mindannyiukat tiltsák el a közúti járművezetéstől, s kötelezzék őket a sértett kárának megtérítésére is.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- A magyar vidéken tartott ülése miatt bírálja a kormányt az ellenzék
- Kaiser Ferenc: több mint ezer légi célt tud majd követni a Vaskupola magyar lokátora
- Újabb borzalmak a rémségek zalai kertjében
- Júniusban vezetik be a dugódíjat New Yorkban
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek