Nemcsak a diszkontláncoknál, a klasszikus hiper- és szupermarketekben is egyre nagyobb teret hódítanak a sajátmárkás termékek.
Már nem csak élelmiszereket lehet vásárolni a SPAR Online shopban, hanem egy 150 millió forintos beruházásnak köszönhetően immár műszaki cikkeket, játékokat, kerti és szabadidős eszközöket, konyhai gépeket és elektronikai termékeket is kényelmesen házhoz rendelhetünk.
Közel ötszáz új cikkel indult a SPAR Online shop non-food termékszolgáltatása, s a kínálat folyamatosan bővül. A shop célja az INTERSPAR áruházak által biztosított magas minőségű, és kedvező árú műszaki cikkek, köztük játékok, kerti és szabadidős felszerelések, konyhai gépek és elektronikai eszközök kényelmes házhoz szállítása. E kategóriák esetében – ellentétben az élelmiszerekkel – nincs mód az áruházaknál kijelölt pontokon úgynevezett Drive-In átvételre, ám a gyors kiszállításról a SPAR partnereként a GLS és a Trans-Pack magas színvonalon gondoskodik. A beruházás három új alkalmazottal működik annak érdekében, hogy az online shop technikailag is a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsa a hazai áruházlánc vásárlói számára. A termékek a SPAR Online shop immár kibővült kínálatában elérhetők és Magyarország teljes területére megrendelhetők. A cég 30 napos visszaküldési garanciát biztosít, a saját márkás Simpex termékeire pedig 3 év garanciát ad.
Három évvel ezelőtt közel egymilliárd forintos beruházás eredményeként született meg a SPAR Magyarország évről-évre egyre népszerűbb házhozszállítási szolgáltatása, amely mára 180 településen érhető el, míg a Drive-in megoldás 28 áruházban vehető igénybe. A nyári szezonban pedig időszakosan a legforgalmasabb idegenforgalmi térségekben nyaralókhoz is eljut a népszerű internetes szolgáltatás.
A SPAR folyamatosan azon dolgozik, hogy gyorsan és hatékonyan szolgálja ki a vásárlókat. Örömteli, hogy a Drive-In pontok száma szeptemberben tovább bővült, így immár Dunaújvárosban és Szekszárdon is elérhető a SPAR Online shop, mely ma már 150.000 felhasználóval rendelkezik, és amelynek teljesítménye az elmúlt három évben intenzív növekedést ért el.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Gondban lesz a YouTube-bal, ha ilyen mobilja van
- Már van, ahol szinte kötelező lesz e-autót venni a nagyobb cégeknek
- Annyi Szoboszlai Dominik álmainak
- Sz. Bíró Zoltán az Arénában: nagy fordulatot nem hoz a háborúban az újabb amerikai támogatás
- Ezért érdemes lesz pénteken sokáig fent maradni
- Egy hónapos eltolódás várható a Balatonnál az extrém időjárás miatt