A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Egyre több pénzből lehet elkészíteni a klasszikus magyar vasárnapi ebédmenüt: a húslevest és a rántotthúst. Az árak az utóbbi egy évben ugrottak meg drasztikusan.
Egyre drágább az otthoni főzés is a drágulás miatt - bár még mindig az a legtakarékosabb, ha rendelés vagy étterem helyett otthon főzünk magunknak. Az mfor.hu megnézte, hogy mennyit drágultak a klasszikus magyar vasárnapi ebéd főbb elemei.
A csirkehúsleves alapanyagainak összértéke a 2018-ban még 911 forint volt, ez idénre 1398 forintra emelkedett (a hatósági árak torzító hatása miatt sem csirke far-hát, sem csirkemell nem került a levesbe) az utóbbi évben 1032 forintról drágult a leves 1398-ra.
A rántotthús is borzasztóan megdrágult, 1325 forintról indult 2018-ban 60 dkg hús, panr és olaj, idén júliusban pedig már 2051-be kerül mindez. Tavaly ilyenkor még 1633 forintért lehetett ezeket az alapanyagokat megvenni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







