Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Azoktól is elkérik alkoholvásárláskor a személyit, akik láthatóan nagykorúak. Az ALDI azt mondja, az adatokat nem tárolják a gépben.
Mostantól minden vásárlóktól elkérik a személyi igazolványt, akik szemmel láthatóan elmúltak tizennyolc évesek, vagyis legaláisan vásárolhatnak alkoholtartalmú terméket - hívta fel a figyelmet a HVG. Mint a lap írja, a pénztáraknál ilyenkor az történik, hogy a kasszában ülő dolgozó a vásárló születési dátumát be kell, hogy írja a gépbe, az pedig számolás után megmondja, hogy az illető valóban elmúlt-e tizennyolc éves.
Az áruház leszögezte, hogy minderre azért van szükség, hogy minden lehetséges hibát kiküszöböljenek az alkohol eladásakor. Mint írják: a folyamat célja, hogy teljes mértékben kizárja a szubjektív tényezőket, egyúttal biztosítsa, hogy véletlenül, figyelmetlenségből, vagy tévedésből se kerülhessen sor 18 év alatti személyek részére alkoholos tartalmú ital értékesítésére. Hozzátették azt is, hogy az adatokat a pénztárgép nem tárolja, így az adataink biztonságban vannak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








