A magyar járványügyi hatóság nem ellenőrzi a hazai strandok és természetes vizek agyevőamőba-fertőzöttségét.

A Magyar Energiaital Szövetség közleménye szerint egyes gyártók a termék fő összetevőit hagyják ki az üdítőkből.
"Sokan gondoljuk, hogy egy termék Magyarországon forgalmazott változata, eltér a külfölditől és a hazait silányabbnak hisszük, ami néha jogos, de nem mindig. A termékek közötti eltérésnek („kettős minőség”) jogszerű és objektív oka is lehet" – írta pénteki közleményében a Magyar Energiaital Szövetség.
A szervezet elmondása szerint „a fogyasztók érdekeinek védelme, a gyártók segítése, valamint az indokolatlanul kettős minőségű termékek visszaszorítása érdekében, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal útmutatót készített”.
A szövetség szerint ha egy gyártó kihagyja a termék fő összetevőit vagy olyan mértékben csökkenti, hogy elveszíti jellegzetéségét, akkor már csak a nevében marad az, ami. A Magyar Energiaital Szövetség szerint ugyanis megtévesztés lehet az is, ha egy cukormentes, tehát szinte nulla energiatartalmú, kevés szénhidrátot tartalmazó italt energiaitalnak nevezünk.
Továbbá egy valódi energiaital koffeintartalma 32mg /100ml, ami nagyjából egy presszó kávéban lévő koffeinnek felel meg. Eközben megjelentek olyan „kiherélt” energiaital változatok is, amelyek koffein tartalma csak egy kóláéval egyenlő (10-15mg/100ml). Pedig a szövetség szerint a vonatkozó törvény alapján energiaital az a termék, amelynek koffeintartalma meghaladja a 15mg/100ml mennyiséget.

Mégse ment ki a divatból a borravaló? Úgy jattolnak a magyarok a futároknak, mintha nem lenne holnap
A legtöbben már megelőlegezve, a kiszállítás előtt adnak és a rendelésszámokhoz arányosan Budapesten kapják a legtöbb borravalót a futárok.

Kivételes akciót robbant a Lidl a héten: ilyen leárazás nem sokszor van, indulhat a roham a boltokba
Beütött a kánikula, az Aldi után most a Lidl akcióz le hűsítő berendezések.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


