A kutatás alapján felállított produktivitás-index számszerűen is megmutatja, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok.
A Magyar Energiaital Szövetség közleménye szerint egyes gyártók a termék fő összetevőit hagyják ki az üdítőkből.
"Sokan gondoljuk, hogy egy termék Magyarországon forgalmazott változata, eltér a külfölditől és a hazait silányabbnak hisszük, ami néha jogos, de nem mindig. A termékek közötti eltérésnek („kettős minőség”) jogszerű és objektív oka is lehet" – írta pénteki közleményében a Magyar Energiaital Szövetség.
A szervezet elmondása szerint „a fogyasztók érdekeinek védelme, a gyártók segítése, valamint az indokolatlanul kettős minőségű termékek visszaszorítása érdekében, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal útmutatót készített”.
A szövetség szerint ha egy gyártó kihagyja a termék fő összetevőit vagy olyan mértékben csökkenti, hogy elveszíti jellegzetéségét, akkor már csak a nevében marad az, ami. A Magyar Energiaital Szövetség szerint ugyanis megtévesztés lehet az is, ha egy cukormentes, tehát szinte nulla energiatartalmú, kevés szénhidrátot tartalmazó italt energiaitalnak nevezünk.
Továbbá egy valódi energiaital koffeintartalma 32mg /100ml, ami nagyjából egy presszó kávéban lévő koffeinnek felel meg. Eközben megjelentek olyan „kiherélt” energiaital változatok is, amelyek koffein tartalma csak egy kóláéval egyenlő (10-15mg/100ml). Pedig a szövetség szerint a vonatkozó törvény alapján energiaital az a termék, amelynek koffeintartalma meghaladja a 15mg/100ml mennyiséget.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml