A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Egyre többen tapasztalják, hogy eltűnt a boltok polcairól két magyar ásványvíz, a Balfi és a Visegrádi. A gyártót nemcsak nekünk nem sikerült elérnünk, de az ásványvízszövetség megkereséseire se reagálnak. Beszéltünk a nagyobb hazai ásványvizes cégekkel, de ők is csak pletykákat hallanak a Balfit és a Visegrádit gyártó cég helyzetéről.
Az ásványvízszövetségnek sem reagál az ásványvíz gyártó, a többi gyártó cég is csak pletykákat hallott arról, hogy hova tűnt a boltok polcairól a Balfi és a Visegrádi ásványvíz.A vásárlók még találhatnak egy-egy eldugott kisbolt hátsó polcának takarásában a megmaradt raktárkészletből, de sem a nagyobb láncokban, sem az online áruházakban nem rendelhetőek a Balfi és a Visegrádi vizek.
A Balfi eltűnéséról januárban már írt a Nyugat.hu, a lap a Sopron melletti Balfon is járt, és azt látták, hogy a palackozóüzemben áll a termelés, nem is volt élet az üzem területén, a szokásos kamionsornak nyoma sem volt. A Balfi és Visegrádi a legutóbbi információk szerint a Pet-Pack Kft-hez tartozott. Az Mfor pár hónappal ezelőtt írt arról, hogy a céghez köthető három ásványvíz-palackozóból egyet megvett a Mol-hoz tartozó Fonte Viva Kft., mégpedig azt, ami Csányon található és Pannon-Aqua néven fut. Céges dokumentumokból akkor arra lehetett következtetni, hogy a Balfi és a Visegrádi ásványvíz telephelye a Pet-Packnál marad, a két vizet továbbra is ők gyártják.
A Pet-Pack a céges beszámolók szerint nem volt túl jó bőrben. A járvány előtti években több mint 4 milliárdos árbevételük volt, ami a pandémia idején jelentősen csökkent, de nyereség még a jó években se nagyon volt. A 2016 és 2020 közötti időszakot évi 200-400 millió forint közötti veszteségekkel zárták. Az Opten céginformációs rendszer adatai alapján 2021-ben pedig 7,8 milliárdos veszteségük volt. A magyar mellett egy svájci és egy ciprusi cég tulajdonában álló vállalat adósságállománya több milliárd forint, több végrehajtást is indítottak ellenük.
A Telex próbálta elérni a Pet-Packot, azonban nem reagálnak a megkeresésre, ezt a Magyar Ásványvíz, Gyümölcsé és Üdítőital Szövetség is tapasztalta, ők sem tudnak sokat a két ásványvíz eltűnésének hátteréről, és akiknek a megkereséseire szintén nem reagált a cég.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








