A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Több százan betegedtek meg a szalmonellás Kinder-termékektől, felük kórházi kezelésre is szorult.
324-en betegedtek meg a szalmonellával szennyezett Kinder csokoládétermékektől. Jelentettek eseteket Ausztriából, Belgiumból, Dániából, Franciaországból, Németországból, Írországból, Olaszországból, Luxemburgból, Hollandiából, Norvégiából, Spanyolországból, Svájcból, Svédországból és az Egyesült Királyságból, továbbá Kanadából és az Egyesült Államokból is – írja a napi.hu a Food Safety News alapján.
A legtöbb beteg, 109 az Egyesült Királyságban volt, a franciáknál 81-en, a belgáknál 64-en voltak érintettek. Mint kiderült, a páciensek fele kórházi kezelésre szorult, de haláleset nem történt.
Mint a Pénzcentrum is megírta, az embereket jelenleg megfertőző szalmonellatörzset egy 2021 decemberében vett mintával azonosította az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság és az Európai Betegségmegelőzési és Járványvédelmi Központ gyorsjelentése a Ferrero belgiumi gyárában.
A belga élelmiszerbiztonsági hatóság kivizsgálása alapján Magyarországra is érkeztek szennyezett termékek. A Nébih azonnal vizsálatokba kezdett, a mostani cikk nem említi, hogy hazánkban bárki megbetegedett volna.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








