A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
A Mol egy újfajta internetes élelmiszerboltot hozna létre, számolt be az rtl.hu. A tervek szerint az olajtársaság ételautomatákat helyezne ki a benzinkutakon.
Egy mobiltelefonos alkalmazás segítségével arról kérdezte nem rég az ügyfeleit a Mol, hogy tetszene-e nekik egy újfajta internetes élelmiszeráruház, ami a benzinkúton lenne elérhető. Az olajtársaság elmondása szerint ezt úgy kell elképzelnünk, hogy az online kiválasztott termékeket a kutakon, egy speciális, hűtórekesszel ellátott csomagautomatából vehetnénk át, miközben a termékek árai ugyanolyanok lennének, mint egy hagyományos szupermarketben.
A vállalat folyamatosan figyeli a kényelmi élelmiszer-vásárlások fejlődését, miközben vizsgálják a lehetséges szerepüket a szektorban, árulták el a napi.hu-nak. A Mol elmondása szerint hosszú távon az olajon túl, más szegmensekben is meg kell vetnie a lábát, ráadásul a kiskereskedelemben nagy előny az országos lefedettséget jelentő üzlethálózat, ami a cégben a benzinkutak által már megvan.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








