A 2023-asnál jelentősen alacsonyabbak az idei húsvéti szezonban az ünnepi asztal legkeresettebb, legkedveltebb termékeinek árai.
Ezentúl ne is keresd ezeket az akciókat: így kompenzálják a kereskedők, hogy egekbe szöktek az árak
Harmadára csökkent az akciót és promóciót indító építőanyag kereskedések száma 2021-ben, derült ki a Mapei próbavásárlás kutatásából. A csökkenés oka az építőanyagárak kiszámíthatatlansága mellett a megnövekedett kereslet. A kereskedések alig győzik kiszolgálni az igényeket, emiatt kismértékben csökkent a kiszolgálás színvonala. Ebben a helyzetben a munkatársak termelési szándékának a fenntartása a legnagyobb kincs – hangzott el az Évindító Mapei Kereskedő Konferencián tegnap.
A lakásépítési és családtámogatási kedvezmények hatására megjelent tömeges érdeklődés átformálta a piacot. Az építtetőknek kevesebb idő jut a tervezésre, ugyanakkor az építőanyaghiány és a változó árak miatt egyre gyakrabban van szükség a műszaki tartalom újragondolására. Ennek eredményeként, több időt kell fordítani a kérdések megválaszolására és igényfelmérésre az építőanyag kereskedésekben.
Eközben 38 százalékról 12 százalékra csökkent az akciót, promóciót indító kereskedések aránya, valószínűleg terhelés csökkentése érdekében. A megnövekedett terhelés és a kiszámíthatatlanság hatására a kiszolgálás szinte minden területén romlott a helyzet a 2020-ban mért eredményekhez képest – ismertette a 2021. évi próbavásárlás eredményét előadásában Szautner Csaba, a Mapei Kft. kereskedelmi vezetője.
„A munkatársaid termelési szándéka a legnagyobb kincsed. Hogyan őrizd meg és növeld azt?” – vetette fel előadásában Markovich Béla a cég ügyvezetője. A szakember rámutatott, hogy a terhelés és a bizonytalanság, ha a vezető felől érkező leértékeléssel, bizalmatlansággal, túlzó kritikával párosul, lecsökkenti a munkatársak érzelmi szintjét és a termelési kedvét. Azt tanácsolja, hogy
a vezető töltse fel a munkatársak érzelmi „bögréjét”. Szenteljen a kollégáinak figyelmet, ismerje el az igazukat, ne kritizálja túlzott mértékben a munkájukat és végképp ne értékelje le a személyüket. Ehelyett a vezető adjon bizalmat, támogassa, képezze, fejlessze a munkatársakat.
Hallottál már a "6-tól 1-ig" módszerről? Az élelmiszerboltok ellensége: őrült sokat spórolhatsz vele
A séf korábban sokat költött élelmiszerekre, de ez a módszer jelentős változást hozott az életében.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így vásárolj 50 százalékkal olcsóbban az ALDI-ban: itt az ételpazarlás vége
Az ALDI Magyarország kiterjesztette élelmiszermentési programját.
- Figyelem, már csak egy napjuk maradt a SZÉP-kártyásoknak
- Jön a veszélyes óraátállítás – de most van egy jó hírünk
- A héten még kell a télikabát, de péntektől már újra tavasz lesz - időjárás-jelentés
- Imre Bence: ez egy újabb lépcsőfok a magyar kézilabdának
- Jelentősen átalakítja a szülészeteket a kormány - a nap hírei
- Telt ház előtt játszik a magyar fociválogatott pénteken