Eladó a kővágóörsi MOZI étterem – Olga konyhája, egy olyan hely, amely hosszú éveken át nemcsak vendégeket, hanem törzsvendégeket nevelt, és stabil pontja volt a...
Egyre több hazai termelő tartja szükségesnek, hogy kínálatában a borok mellett a saját pezsgő, mint a tevékenység csúcsát jelentő termék is megjelenjen. Ezért a pezsgőkínálat egyre színesebb és minőségben is jelentős fejlődést mutat. Szilveszter ürügyén erről beszélgetett a HelloVidék a hazai piac legnagyobb szereplőivel.
Ha visszatekintünk a tradicionális pezsgő előző évtizedeire, azt látjuk, hogy a háború előtti években európai mércével mérve is magas szintű pezsgőkultúrával rendelkezett az ország.
Magyarországon akkor 29 pezsgőüzem működött, kiváló kínálatot szolgáltatva – mesélte a HelloVidéknek Wlasitsch Andrea, a Garamvári Szőlőbirtok Vinarium Kft. ügyvezetője, aki hozzátette:
A szocializmus egyenlőségre törekvő évei ezt a tarka kínálatot egyszínűre festették. A pezsgőgyártás óriási mennyiségi növekedéstért el, de abban helye csak a gyors feldolgozású, olcsó tankpezsgőnek volt. A tradicionális pezsgőt, a pezsgőfogyasztás kultúráját, mint úri passziót, szerették volna az emberek gondolkodásából kitörölni. A borászat kilencvenes évek elején történt megújulása után, az elmúlt pár évben szerencsére eljutottunk a pezsgő reneszánszát hozó megnövekedett érdeklődéshez. Egyre több termelő tartja szükségesnek, hogy borkínálatában a saját pezsgő, mint a borászati tevékenység csúcsát jelentő termék is megjelenjen. Ezért a pezsgőkínálat újra egyre színesebb és minőségben is jelentős fejlődést mutat.
Wlasitsch Andrea kiemelte, hogy a pezsgőkészítés általánosan egy rendkívül eszköz és munkaigényes tevékenység, ami egyértelművé teszi, hogy jelentős ráfordítások, technikai háttér nélkül nehezen produkálható a tartósan és egyenletesen jó minőség.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








