Norvégia világelsővé vált az elektromos autók elterjedésében, tavaly az országban eladott új járművek közel 90%-át ezek tették ki.
Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1,912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt a 2019-es azonos időszakitól - közölte a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség.
A közlemény szerint az első három hónapban az ízesített víz és szénsavas üdítőital kivételével minden terméktípus fogyasztása csökkent. A következő fél évben viszont jelentősen nőtt a forgalom, amit a közlemény a járvány enyhülésével, valamint a vendéglátás bővülésével magyaráz.
Éves összevetésben az ásványvizek eladása az első negyedévben csaknem 15 százalékkal csökkent. A második negyedévben 16 százalékkal, a harmadikban 9 százalékkal nőtt ugyan a forgalom, de a járvány előt szinttől így is több mint 7 százalékkal maradt el. Az ízesített vizek és szénsavas üdítőitalok eladása alig változott az év elején, majd 6 százalékkal és 1 százalékkal nőtt. A korábbi időszakhoz képest 3 százalékos visszaesésben maradt.
A gyümölcslevek mindhárom kategóriája csökkenéssel kezdett az idén, a 100 százalékos gyümölcslevek értékesítése 7 százalékkal, a nektároké 20 százalékkal, a gyümölcsitaloké 6 százalékkal esett. A második és harmadik negyedév bővülése ellenére az összforgalom a járvány előtti időszakhoz képest átlagosan 3 százalékkal csökkent, legnagyobb mértékben a nektároké.
A Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség a magyarországi ásványvíz-palackozók több mint 95 százalékát, az üdítőital- és a gyümölcslégyártók mintegy 90 százalékát képviseli. Tagvállalatai évente mintegy 250 milliárd forint termelési értéket állítanak elő, és közvetlenül 4 ezer embert foglalkoztatnak Magyarországon - közölték.
Óriási dugó alakult ki a Lidl legújabb húzása miatt: szabályosan megrohamozták az üzletlánc boltjait
A német tulajdonú Lidl szupermarketlánc innovatív lépésre szánta el magát Csehországban: megnyitotta első outlet üzletét Prágában.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
-
Ingatlant vennél vagy felújítanál a lakásszámládból?
Arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen célra fordítanák szívesen lakás-előtakarékossági szerződésüket.
-
Vásárlásra vagy felújításra költenéd a lakástakarékot?
Mennyire ismered a lakás-előtakarékossági lehetőségeket a többi megtakarítási formához képest?
-
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain (x)
Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!