Nagyon sok jel árulkodhat arról, hogy feltételezhetően tisztességtelen szándékú vállalkozással állunk szemben.
Hét vidéki városban válik elérhetővé az idei ősz folyamán a Wolt szolgáltatása. Sopron, Dunakeszi, Vecsés, Eger, Tatabánya, Békéscsaba és Kaposvár utcáin tűnnek fel a rendelős oldal futárai.
A Wolt 2018-ban Budapesten kezdte meg tevékenységét, majd folyamatosan jelent meg további városokban. Eddig 16 városban volt elérhető a Wolt szolgáltatása. A következő hetekben hét új várossal bővül a szolgáltatási terület: elsőként szeptember 14-től a Sopronban és Dunakeszin élők próbálhatják ki a Wolton keresztül történő házhozszállítást. Októberben Békéscsabával és Tatabányával, novemberben pedig Egerrel, Vecséssel és Kaposvárral bővül a kiszállítási terület. A Wolt az új helyszíneken kuponakciókkal készül új felhasználói számára.
A hét városban induláskor összesen 150 partnerük ajánlata lesz elérhető. A hosszú távú cél az, hogy ezeken a helyszíneken is színesedjen a szolgáltatási paletta, és ne csak ételt rendelhessenek házhoz a felhasználók. Budapesten az éttermek mellett már számos üzletből is vásárolhatunk. Országszerte továbbra is elérhető a járványhelyzet alatt népszerűvé vált érintésmentes kiszállítás, amikor is a megrendelőnek egyáltalán nem kell kapcsolatba lépnie a futárral.
„Rendszeresen megtapasztaljuk, hogy a felhasználóink igénylik, hogy egyre több helyen legyünk elérhetők – különösen igaz ez a budapesti agglomerációs körzetre, valamint a vidéki nagyvárosokra, megyeszékhelyekre. A mostani bővülésünk többféle pozitív üzenetet is hordoz: segítünk a helyi vállalkozásoknak még szélesebb közönséget elérni online platformon keresztül; új szolgáltatási színfoltot jelenthetünk a helyiek számára; és egyúttal munkahelyeket is teremtünk hét vidéki városban.
– mondta el a terjeszkedés kapcsán Tajta Ákos, a Wolt ügyvezető igazgatója.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó
- Visszalép Vitézy Dávid javára Brenner Koloman
- Szijjártó Péter: a BAT 60 milliárd forintos beruházása 450 új munkahelyet teremt
- Hatnapos munkahét vár a Samsung vezetőire
- Saját választási törvényt fogadott el a boszniai Szerb Köztársaság
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök