A kormány által bevezetett árrésstop a paprika és paradicsom esetében februártól már nem szolgálná a fogyasztók és termelők érdekeit.
Új programot indít a Kifli: bárhonnan ott lehet a vevőknél a friss magyar zöldség, gyümölcs már aznap
Új kis- és középtermelőket támogató programot indít a Kifli – jelentette be a cég a június 8-i sajtóeseményén.
Új kis- és középtermelőket támogató programot indít a Kifli – jelentette be a cég a június 8-i sajtóeseményén. „Fő célunk, hogy a kistermelőket láthatóvá tegyük, ez a küldetésünk egyik alap része” – mondta el a sajtóeseményen Peter Klekner, a kifli.hu ügyvezető igazgatója.
A beszámolók alapján a program a következő területeken indul: jövőbeli termés és kölcsönös mennyiségtermelés, azonnali kifizetés, előre fizetés a termelésnek, márkafejlesztés, kommunikáció, csomagolás és logisztika.
Hogyan tudnak a termelők csatlakozni?
Nem eltitkolt célunk, hogy a vásárlók friss és hazai termékeket fogyasszanak
- mondta el a Kifli sajtótájékoztatóján Szabó Réka, kifli.hu kereskedelmi igazgatója. A vezető elmondta azt is, hogy az együttműködésnek 4 fő alappillére van:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- 3 napon belüli fizetés (garancia, együttműködés a Roger pénzintézettel)
- akár 500 000 forintos marketing támogatás (edukáció is)
- logisztikai támogatás
- adminisztrációs terhek levétele
Hogyan ér a vásárlókhoz a friss termék?
Kovács Zoltán, békés megyei dinnyetermelő a sajtóeseményen elmondta, reggel amit betakarít gyümölcsöt, az 8-9 órán belül már a vevőknél lehet. A sajtóeseményen a FruitVeB is képviseltette magát, a szakértő elmondta, a 3 napon beüli fizetési garancia jó hír lehet a kistermelőknek, akik sokszor nem tudnak 30-60-90 napot várakozni a kifizetésekre.
Szabó Réka, a vállalat kereskedelmi igazgatója beszélt arról is, hogy a gyümölcs, zöldség értékesítésük 45 százaléka származik hazai forrásból, de a céljuk az, hogy ez növekedjenek. A vállalat egyébként több mint 400 termelővel dolgozik együtt Magyarországon.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








