Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
A Valentin nap igen népszerű Magyarországon: A megkérdezett magyarok 75%-a ünnepli a szerelmesek napját és ugyanennyi meg is ajándékozza választottját ezen a napon.
Mit ajándékoznak a magyarok? A megkérdezett férfiak körében a leginkább választott ajándékok a parfüm (29%) és a virág (28%) lett. Nem sokkal maradt le a dobogós helyezéstől az édesség kategória sem (25%). A hölgyek részéről megosztóbbak voltak a válaszok, ők az édesség (19%) és a kézzel készített ajándékok (19%) mellett voksoltak. Valamint az adatok alapján,
Megkérdeztük azt is, hogy milyen ajándékra számítanak leginkább hazánkban, és az eredmények alapján úgy látszik a hölgyek éttermi romantikára (42%), virágra (37%), koncert vagy színházjegyre (24%), egy kis édességre (24%) és ajándékutalványra (24%) vágynak leginkább. A férfiak körében a legnépszerűbb ajándékok ugyancsak az éttermi randevú (28%), elektronikai termékek (28%), édességek (25%), és ajándékutalványok (25%) lettek. De az ételrendeléssel sem lövünk mellé, hiszen ez a kategória is 22%-ot kapott.
A legrosszabb Valentin napi ajándékok a szebbik nem szerint (egészen érthetően) a pénz (34%) lett. Ezt követik a háztartási gépek (30%), a plüssök (26%), elektronikai cikkek (25%) és alkohol (24%). A férfiak körében a legkevésbé kívánt meglepetések a plüssök (33%), és az alkohol (24%).
Valentin-nap más országokban
A felmérés alapján megvizsgáltuk a Valentin nap pénzügyi oldalát is. Átlagosan Magyarországon 13 429 forintot költünk Valentin napi ajándékozásra. A férfiak közel kétszer annyit szánnak erre a napra, mint a hölgyek (20 571 vs. 11.048 forint).
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A Picodi felmérésében résztvevő országok között, a legmagasabb összeget költő államok Hong Kong (102 €), az Egyesült Királyság (96 €) és Írország (92 €) lett. Magyarország (37 €) a 25. Helyet foglalta el a rangsorban a felmérésben résztvevő 38 országból.
Lengyelországban a férfiak éttermi randevúval lepik meg párjukat leginkább, a hölgyek pedig parfümöt ajándékoznak többnyire. Ausztriában a virág és a ruha a népszerű választás. Vietnámban érdekes módon mindkét nem az ételrendelés mellett rakja le voksát, mint Valentin napi meglepetés. Az ír férfiak ékszert, a nők pedig édességet ajándékoznak az esetek többségében. Oroszországban pedig a koncert és színházjegyek, valamint az ételrendelés győzött, mint ajándékötlet a szerelmesek napjára.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








