Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Idegenanyag lehetséges jelenléte miatt gyerekeknek szánt Milupa müzlit és zabkását hívott vissza a forgalmazó, a Müller üzletlánc - közölte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) pénteken.
A üzletlánc honlapján megjelent tájékoztatás szerint a 400 grammos kiszerelésű Milupa gyümölcsös müzli gyerekeknek, a Milupa müzli gyerekeknek, a Milupa zabkása gyerekeknek almaszár darabot tartalmazhat, amely fulladásveszélyt okozhat.
A Nébih közölte: a Müller a honlapján és az üzleteiben a vásárlók tájékoztatására felhívást helyezett ki. A hivatal kéri, hogy a visszahívásban érintett termékeket ne fogyasszák el, azok bármelyik Müller üzletbe visszavihetők, a termék árát blokk nélkül is visszatérítik.
A visszahívott termékeket a fogyasztók a Nébih és a Müller honlapján elérhető gyártási számok és minőségmegőrzési idők alapján azonosíthatják be.

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








