Mivel egyre többen ajándékoznak játékot gyerekeknek húsvét alkalmából, az eMAG-nál idén fellendült ezek forgalma.
Nagy változások a magyarországi Tescónál: a lengyel kivonulásról is beszélt a hazai ügyvezető
Egyáltalán nem vészjósló, inkább lehetőség a magyarországi Tesco számára, hogy az anyacég kivonult Lengyelországból. Pártos Zsolt, a magyarországi ügyvezető kifejtette, a lengyelországi helyzet teljesen más, mint a magyar, a cseh vagy a szlovák, hosszú évek óta veszteségesen működött. Hozzátette, készültek az újabb járványügyi korlátozásokra, a vásárlók pedig elkezdtek leszokni a készpénzről.
A lengyelországi kivonulás után három országra olvadt az a piac, amelyre globálisan sok esetben egy közös halmazként tekint az anyavállalat. Az már jó ideje látható volt, hogy a lengyelországi helyzet teljesen más, mint a magyar, a cseh vagy a szlovák, hosszú évek óta veszteségesen működött - magyarázta a Világgazdaságnak Pártos Zsolt, a Tesco magyarországi ügyvezetője.
- tette hozzá. MInt mondta, a hazai kivonulás nincs tervben, sőt, folyamatosan fejlesztik, átalakítják az üzleteket.
Emellett az áruházak alapterületének észszerű csökkentése egyúttal lehetőséget kínált arra, hogy helyet adjanak ruházati üzleteknek, éttermeknek, gyógyszertárnak vagy postának, komplexebb, vonzóbb szolgáltatási palettát létrehozva.
A korlátozások kapcsán elmondta, fel voltak készülve arra, hogy a kormány korlátozhatja a nyitvatartást, visszatérhet az idősek sávja. Az első ösztönös reakciók után a lakosság hamar felhagyott a fölösleges készletezéssel, miután belátta, gördülékeny az ellátási lánc, nincs élelmiszerhiány.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Lengyelország és Ukrajna közös fegyvergyártásra készül
- Elkezdődött az egyeztetés a bősi vízlépcső vitájának ügyében
- Nincs nyugalom Bécsben: újabb fegyvertilalmi övezetet kellett bevezetni
- Még le sincs gyártva, mégis minden lőszert eladtunk már Várpalotáról
- Gulyás Gergely újra tanul járni a műtétje után, és Magyar Péterről is beszélt
- 11 százalékkal kevesebben születtek, mint egy éve ilyenkor, de nőtt a házasodási kedv