A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A november 13-i Black Friday alatt a tavalyi fekete péntekhez képest 46 százalékkal magasabb forgalmat generált Magyarországon, a rendelések száma pedig 43 százalékkal nőtt itthon. A járványhelyzet miatt idén a slágertermékek toplistája is jócskán átalakult, idén a napi használati cikkek voltak a legkelendőbbek.
Az Extreme Digital 2020-as Black Friday-e a tavalyinál jelentősen nagyobb forgalmat generált: 46 százalékkal több pénzt költöttek és 43 százalékkal több rendelést adtak fel a magyar vásárlók (60 százalékuk férfi, 40 százalékul nő) mint tavaly. Itthon a vásárlók száma 16 százalékkal volt magasabb a tavalyiaknál. A magyar vásárlók esetében 40 ezer forint körül alakult az idei kosárérték, ami durván harmadával magasabb a 2019-es értéknél.
A cég teljes árbevétele a november 13-ai fekete pénteken a hét külföldi webáruházának fekete pénteki forgalmával együtt 35 százalékkal volt magasabb a tavalyinál. Összesen mintegy kétmilliárd forint értékű árucikk kelt el egyetlen nap alatt, ami normál időszakban több hét alatt jön össze.
Azonnali kölcsönre lenne szükséged? A Pénzcentrum Kalkulátorának segítségével egyszerűen kiválaszthatod a számodra legmegfelelőbb ajánlatot. KATT!
A legtöbb vásárló Budapestről, Debrecenből, Szegedről és Miskolcról kereste fel a webáruházat. Idén Nógrád megyében (+115 százalék), és Tolna megyében (+92 százalék), illetve Hajdú-Bihar megyében (+87 százalék) hozta a legnagyobb növekedést a rendelések összértékében az idei Black Friday. A külföldi országok közül az Extreme Digital bolgár, horvát és osztrák webáruházai generálták a legnagyobb forgalmat, a német webshop viszont a magas, nagyjából 120 ezer forintnak megfelelő átlagos kosárértékkel tűnt ki.
Járvány alatt más a sláger
A hazai vásárlók a rendelések harmadát fizették ki online, és meglepő módon a szokásosnál nagyobb arányban (62 százalék) érkeztek érdeklődők a webáruházba számítógépről - vélhetően azért, mert sokan már most is home office-ból dolgoztak. Az, hogy a három legnépszerűbb fekete pénteki termék itthon egy Black&Decker fúró-csavarozó gép, egy Nespresso kapszulás kávéfőző, illetve az 50 darabos, eldobható szájmaszk volt, jól szemlélteti, hogy a járványhelyzetben eltérő árucikkeket kerestek a magyar vásárlók.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 10 millió forintot, 15 éves futamidőre, már 7,21 százalékos THM-el, havi 89 803 forintos törlesztővel fel lehet venni a CIB Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: az Erste Banknál 8,04% a THM, a Raiffeisen Banknál 8,09%; az UniCredit Banknál 8,12%, a K&H Banknál 8,31%, akárcsak az OTP Banknál. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A legnépszerűbb termékkategóriák listája is átrendeződött a pandémia miatt: a legnagyobb értékben napi használati cikkeket, szerszámokat és játékokat vásároltak a magyar vásárlók. A mobiltelefon annak ellenére csak a negyedik lett, hogy több kurrens iPhone modell, és középkategóriás androidos készülék volt elérhető - ezek közül a Samsung A-széria és a Xiaomi Redmi modellei voltak a legkelendőbbek.
Az Extreme Digital 2020-as Black Friday-ének top 10 termékkategóriája:
- napi használati cikk (FMCG)
- szerszámgép
- játék
- mobiltelefon
- mobiltelefon kiegészítő
- szépségápolás
- konyhai kisgép
- televízió
- barkácstermék
- fej-, és fülhallgató
A bolti átvételt a rövid, 5 napos határidő miatt két százalékkal többen választották idén a kiszállításnál (49 százalék), amely kompakt méretű termék esetén idén már easybox csomagautomatába is lehetséges (1-8 napon belül), míg a nagyméretűek legfeljebb 10 napon belül jutnak el a vásárlóhoz.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Káliuminjekciókkal ölte meg magatehetetlen betegét egy pécsi ápoló
- Rövidített útvonalon közlekedik a H5-ös HÉV a hétvégén
- Már az egészségügyi rendszereket is veszélyeztetik a kiberbűnözők
- Különleges találkozója volt a magyar államfőnek
- Kétségeket is megfogalmaz az egészségügy a rajtaütésszerű ellenőrzésekkel kapcsolatban
- Másképp járnak a reptéri BKK-járatok a következő napokban