A vízszűrők használata egyre népszerűbb világszerte, mivel sokan a csapvíz ízét és biztonságosságát kifogásolják, de biztos, hogy jók ezek a termékek?
Magyarországon is piacra dobja sikercipőjét a Lild: a sajátmárkás darab egy vicc nyomán született, Németországban és több európai országban is megőrülnek érte az emberek. Nem csak a cipő érkezik, egy egész kollekcióval támad a boltlánc.
Hétfőtől Magyarországon is piacra kerül a Lidl sajátmárkás ruhakollekciója, ami már jó ideje hatalmas siker Németországban, és több más európai országban is. Az akciós újságból kiderült, hogy a Lidl sportcipője 4999 forintba kerül majd itthon, de lesz zokni is 449 forintért. Ha valakinek Lidl-ös pólóra fáj a foga, azt 1499 forintért kaphatja meg. Hazánkban is kapható lesz a sajátmárkás női leggings is 1599-ért, és a Lidl-papucsot is piacra dobják 1999 forintért.
Nézd meg a legfrissebb akciós kiadványokat a Pénzcentrumon!
Tréfából indult az egész
A Lidl-kollekció tulajdonképpen egy viccből kerekedett: tavaly április elsején a németországi boltlánc viccből posztolt egy photoshoppolt sportciőt a Facebook-oldalára, ám ez akkora sikert aratott a vásárlók körében, hogy a Lidl 400 darabot le is gyártatott, és egy nyereményjáték keretein belül osztották ki a vásárlóknak.
A cipők azóta nagyobb volumenben is megjelentek a polcokon, Belgiumban például pillanatok alatt elfogyott 200 ezer darab, és a hollandoknál is hatalmasat ment a cipő. Volt olyan, aki tízszeres áron akarta továbbértékesíteni a Lidl-cipőt, mert már egyszerűen nem lehetett kapni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Mégsem a luxusüzlet kirablóit fogták el, újabb fordulat az ügyben
- Sulyok Tamás fogadta a svájci elnököt
- Babaváró hitel: nem születik baba? Íme a következmények!
- Szombat délutánig jelentkezhetnek a tévék, rádiók az NVB-nél
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége