A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A fogyasztóvédelmi hatóság munkatársai helyszíni ellenőrzést végeztek a budapesti Lehel és Fővám téri piacokon 2020. március 18-án. A vizsgálat tapasztalatai szerint a napokban a közösségi oldalakon elterjedt fényképeken látható csirkehús árak kirívónak tekinthetőek, más üzletekben hasonló mértékű árakra nem volt egyetlen példa sem.
A fogyasztóvédelmi ellenőrzés idején egyébként már a fotókon szereplő hentesüzlet is az elhíresült összegeknél jelentősen kedvezőbb áron kínálta a csirkehúst. A csontos csirkemellet például 900 forinttal olcsóbban árusította a kereskedő (ld. az alábbi fotót).
A vizsgálatok a hagyományos és online kereskedelemben egyaránt folyamatosak, a túlzott árak tömeges megjelenése a tapasztalatok szerint nem jellemző. A szakterület egyeztet az adóhatósággal is az összehangolt ellenőrzések, közös fellépés érdekében.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium állandó kapcsolatot tart a kereskedelemi szövetségekkel, az ágazat meghatározó vállalkozásaival. A szektor képviselőitől érkező jelzések szerint a folyamatos ellátás továbbra is biztosított, a kereskedelmi láncok megfelelő tartalékokkal rendelkeznek. A tárca változatlanul az indokolatlan készletfelhalmozás mellőzésére, a valós szükségletek szerinti vásárlásra kér mindenkit.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Országszerte húsz helyszínen lehet futni a Futókörök Napján
- Jelentős akadályt gördített el a Siemens a hatékony e-kamionok elől
- ÉKM: felfüggesztik a kamionstopot a május elseje előtti éjszakára
- Egyre több halálos áldozatot szed a hőstressz
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó