Új akcióval jelentkezett a Lidl: jelentős kedvezménnyel kínálják a Silvercrest robotporszívót, amely most a korábbi ár töredékéért vihető haza.
Hasít a hazai kisker: 17000 üzleti egységben közel 2500 milliárd forintot költöttek a magyarok 2019-ben, ami 7 százalékkal haladja meg a 2018-as összesített éves forgalom mértékét. A mennyiségi eladás mintegy 2 százalékkal emelkedett. A gyártói és kereskedelmi márkák aránya 72:28 a gyártói márkák javára. A bolttípusok körül őrzi vezető szerepét a diszkont, derült ki a Nielsen 100 élelmiszer- és 80 háztartási vegyiáru- és szépségápolási kategóriát monitorozó kiskereskedelmi indexéből.
Nem veszít a lendületéből a hazai kisker: 2019. január-december között élelmiszerkategóriákra 2000 milliárd forintot költöttünk, ami 7 százalékos értékbeli növekedés 2018-cal. szemben. Értékben változatlan a top kategóriák sorrendje: vezet a feldolgozott hús, a sör és a sajt; az utóbbi két kategória átlagon felül nőtt. Egyik évről a másikra megduplázta értékbeli forgalmát a probiotikus tejital (102%), ám az ízesített tejek közel 90 százalékos értékbeli forgalomnövekedése is figyelemreméltó. A két említett kategória mennyiségben megmásfélszerezte forgalmát.
A háztartási vegyi áruk és testápolási termékek növekedési üteme elmarad az élelmiszerekétől, hat százalékos. Ez 470+ milliárd forint értékbeli forgalmat jelent. A mennyiségi eladás stagnált. A lista élén továbbra is a mosószer áll, közvetlenül mögötte következik a vécépapír és az öblítő. Az arcmaszkok és háztartási tisztító kendők lendülete továbbra is kitart, az előbbiek értékbeli forgalma közel 40%-kal nőtt. Mennyiségben a háztartási tisztító kendők emelkednek ki a Nielsen által regisztrált kategóriák közül (35+%), de egyötödével több fogyott az arcmaszkokból és arcápolási termékekből.
Minden öt forintból négyet gyártói márkára költenek a magyarok; a sajátmárkás termékek, hasonlóan a 2018-as adatokhoz, az értékbeli forgalom 18 százalékát teszik ki.
- mondta Szűcs-Villányi Ágnes, a Nielsen ügyvezető igazgatója. A hazai kiskereskedelem boltszámát tekintve 17.000+ kereskedelmi egységet tart számon. Ami a csatornák értékbeli összforgalomből kivett részesedését illeti, 27 százalékkal a diszkont őrzi vezető szerepét a bolttípusok között.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








