A legolcsóbb változat 2600 forintba kerül, míg a fokhagymás-tejfölös-sajtos kombinációért már közel 3830 forintot is elkérnek.
Feltéve, ha a vásárlók is elfogadják, önszabályozó módon, egységes üzletpolitikai döntéssel rövidíthetik vasárnapi nyitvatartásukat a kereskedők a jövőben - értesült a Magyar Nemzet.
Már a magyar kormány elzárkózik attól, hogy jogszabályban korlátozza a kiskereskedelmi üzletek vasárnapi nyitvatartását, ennek ellenére ismét napirendre kerülhet a hétvégi munkavégzés kérdése a boltokban - írja a lap.
Információjuk szerint a napi fogyasztási cikkeket árusító áruházláncok felismerték, hogy a munkaerőhiányos területen szociális és gazdasági okokból még mindig problémát okoz az egész napos, jellemzően reggel 6 órától este 10 óráig tartó vasárnapi működés
- írj a lap, amelyik beszámolt arról is, hogy a Kereskedelmi Dolgozók Független Szakszervezeténél (KDFSZ) az egyik piacvezető cég már jelezte, hogy érdemes lehet felmérni a dolgozók körében a vasárnapi munkavégzés napjainkban jellemző körülményeit, a túlóráztatás mértékét és az időbeosztás munkavállalókra gyakorolt szociális hatásait.
A KDFSZ elnöke szerint egyébként egy ilyen változást inkább a bevásárlóközpontok elleneznének, míg a diszkontláncok kevésbé.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


