A gyorsan felhasználható megoldások idén különösen felértékelődtek, miután egy népszerű piaci szereplő kivezette saját kész mézeskalács tésztáját.
Saját házasítású saját márkás prémium bort készít a Lidl magyar sztárborászok együttműködésével. A borkészítés teljes folyamatában részt vett a diszkontlánc és Herczeg Ágnes, a Lidl stratégiai tanácsadója is. A cél az volt, hogy olyan borokat készítsenek, amelyek a lehető legszebb stílust mutatják az adott árkategóriában és a legkomplexebb ízélményt nyújtsák. Jelenleg 5 bort kínálnak, melyeket már megtalálhatnak a vásárlók az üzletek polcain - tájékoztatta az áruházlánc a Pénzcentrumot.
Saját házasítású saját márkás borral rukkol elő a Lidl: a napokban kerülnek az üzletek polcaira a prémium minőségű, ám megfizethető árú italok.
- mondta Herczeg Ágnes, a Lidl stratégiai tanácsadója, nemzetközi borakadémikus, aki számos hazai és külföldi borászat szaktanácsadója és rendszeresen bírál nemzetközi borversenyeken is. Példaként a Celeste névre keresztelt Egri Prémium Bikavért hozta fel.
- tette hozzá Herczeg Ágnes. Összesen 10 borászattal dolgoztak együtt, az áruházlánc és a borszakértők részt vettek a teljes borkészítés folyamatában. A kínálatban megtalálható a Balaton Kertje rizling, ami egy friss, üde tétel, csipetnyi grapefruitos ízvilággal. Salátákhoz, könnyű nyári fogásokhoz passzol igazán. Az ár is kommunikál: mind a két bor 999 forintba kerül.
"Egy baráti beszélgetéshez érdemes valamilyen könnyed bort választani, nyáron egy gyümölcsös rozé vagy fehérbor tökéletes lehet. Egy grillezéshez jó lehet egy tartalmasabb ízvilágú, komplex bor, akár egy egri bikavér vagy egy kékfrankos" - mondta Herczeg Ágnes. A szakértő elmondta, a bor számára az ideális az, ha viszonylag mozdulatlanul, fektetve tároljuk, napfénytől és hőmérséklet-ingadozástól mentesen, egyenletes páratartalom mellett. Azokat a fehér- és rozéborokat, amelyeket viszonylag gyorsan elfogyasztunk, érdemes a hűtőben tárolni. Vörösek esetében a kamra vagy a szekrény alsóbb része is jó megoldás lehet.
A külföldön eladott magyar borok negyedét a Lidl adta
- mondta a Pénzcentrum megkeresésére Herczeg Ágnes, Az áruházlánc célja, hogy folyamatosan bővítse a magyar beszállítóktól származó termékeinek szortimentjét, így biztosítva számukra nemcsak a hazai, hanem a külföldi üzletekben történő megjelenésüket, így a bort is, ezzel a hazai beszállítókat támogatva.
A Lidl Magyarország Európa-szerte 14 országba 165-féle magyar bort exportált az elmúlt évben, melyek közül a legnagyobb palackszámban értékesített borfajták a királyleányka, a szürkebarát és a Tokaji Furmint voltak. A magyar borok az angol, német, lengyel és szlovák piacokon a legkedveltebbek - tudta meg a Pénzcentrum.
- jegyezte meg Herczeg Ágnes, aki elmondta, óvatos építkezés és tudatos edukáció eredménye az, hogy a nemzetközi kínálatban egyre több a magyar bor.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








