Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
Ismét igen durván leáraztak egy csúcsbort, kevesebb mint féláron juthatsz hozzá egy idei palackozású vöröshöz, amiről a szakblog is ódákat zengett. Érdemes tehát jól bespájzolni a Beaujolais Nouveau-ból, ameddig el nem kapkodják a borszeretők!
Újabb filléres csúcsbort lehet félráron megkapni hipermarketben: lassan már nem is lepődünk meg rajta, mostanság szinte minden hétre jut egy kőkemény akció. Most az Auchanban nyomták le elég durván a 2018-as Beaujolais Nouveau árát: 3000-ről mindösszesen 1400 forintra. A Művelt Alkoholista nevű blog is felhívja a figyelmet: ennyiért szinte bűn nem megvenni ezt az idei palackozású bort.
- írták.
Ugyanakkor a portál megjegyzi, hogy a "jóárasítás" egy kicsit a Black Friday-re emlékeztet (amikor a kereskedők az akció előtt felviszik a termékek árát), de az is tény, hogy más sajátmárkás borok is akciósak a hiperben.
- vélekedett a szerző, Németi Zoltán a 2018-as Beaujolais Nouveau-ról.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








