Az Aldi, globális diszkont szupermarketlánc, forradalmasítja az élelmiszer-kiskereskedelmet az ALDIgo bevezetésével.
A hazai piac egyik legnagyobb SZÉP-kártya kibocsátója, az OTP Pénztárszolgáltató december elejéig valamennyi kártyabirtokos számára elküldte szerződését levélben vagy e-mailben. Azok a kártyabirtokosok, akik legkésőbb január 5-ig nem veszik át a szerződésüket, azonban nem kaphatnak új munkáltatói feltöltést kártyájukra.
2018. május 20-án új kormányrendelet lépett hatályba a Széchenyi Pihenő Kártya (SZÉP-kártya) kibocsátásáról és felhasználásáról. A legfontosabb változás, hogy a SZÉP-kártya kibocsátóknak közvetlenül a kártyabirtokosokkal kell szerződniük. Az OTP Pénztárszolgáltató november végéig éppen ezért minden kártyabirtokosnak elküldte a szerződését postán, illetve akik korábban regisztrálták e-mail címüket elektronikus levélben érkezett a tájékoztatás. Ez csaknem 1,2 millió szerződést jelent.
Akik postán megkapták és átvették a szerződést, nincs egyéb teendőjük. Az e-mailben kapott linkre azonban rá kell kattintani, és csak az adóazonosító jel négy karakterének megadását követően válik elérhetővé az egyedi szerződés. A leveleket nem kell aláírva visszaküldeni, a szerződést ugyanis a Pénztárszolgáltató 15 napon belül automatikusan elfogadottnak tekinti.
A határidőig még szűk egy hónap van, de az OTP Pénztárszolgáltató megkönnyíti azok dolgát, akik valamilyen okból eddig még nem tudták átvenni a szerződésüket. A kártyabirtokosoknak nem kell mást tenniük, mint ellátogatni az alábbi oldalra, majd a regisztrációt, vagy a belépést követően az OTP Portálok SZÉP-kártya felületén azonnal letölthető a szerződés. Fontos, hogy ebben az esetben is 15 napon belül elfogadja a szerződéskötést. Az a kártyabirtokos, aki nem szeretne online regisztrálni, a bank közel 400 fiókjában is átveheti a szerződését.
A változások nem érintik az elfogadóhelyeket, míg a kártyabirtokosok a meglévő kártyáikat és juttatásaikat a megszokott módon használhatják a kártya több mint 32 000 elfogadóhelyén.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt
- Itthon még nem engedélyezik, külföldön már hódít az erkélynapelem
- Gyászol a Diósgyőr focicsapata és szurkolói - elhunyt Tatár György