A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 145 kávéfőzőt próbált ki
A hazai lakosság leginkább ruházati cikkeket, kütyüket, könyveket és játékokat halmoz fel az évek során, melyek nagy része idővel feleslegessé válik. Egy átlagos magyar közel százezer forintot kereshetne a szóban forgó "kacatok" eladásával.
Közel százezer forintot is kereshetne egy átlagos magyar azzal, hogy eladja feleslegessé vált tárgyait, ez a legújabb felmérések szerint ráadásul közel 3 millió embert érint - hangzott el Vatera és az eNET június 13-án tartott sajtótájékoztatóján.
- mondta el Kis Gergely, az eNET kutatásvezetője.
Mindennek ellenére, bár minden felnőtt internetezőnek van valamilyen haszontalanná vált holmija, mégis csupán 44 százalékuk szokta ezeket értékesíteni. Nem meglepő ugyanakkor az az adat, hogy mára már a használt tárgyak eladásának abszolút színterévé az internet vált (93%), és bár az offline értékesítési csatornák iránt egyre kisebb az érdeklődés, azért a válaszadók harmadának (36%) az ismertségi körében még gazdára talál egy-egy felesleges holmi. Érdemes azonban megemlíteni, hogy a válaszadók 40 százaléka azért piacokon, vásárokon, sőt bizományiban is szívesen szerez be használt tárgyakat.
Ennyit ér, ami a padláson van
A már feleslegesnek ítélt holmik értékesítésében a legnagyobb akadályt az jelenti, hogy sokan nem tudják megállapítani, hogy mennyit is kérhetnének az eladásra ítélt értékeikért. A megkérdezett internetezők csupán egyharmada tudta megbecsülni felesleges eszközeinek értékét - derült ki a felmérésből. A tudatos becslők válaszaiból az derült ki, hogy
Akik viszont nem tudták spontán megválaszolni azt a kérdést, hogy szerintük mennyit érhetnek feleslegessé vált dolgaik, azok kategorizálva is megbecsülhették azt: e két típus összesített eredménye alapján kimondható, hogy a magyarok fele (48%)
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
13 százaléka pedig több mint 100 ezer forintnyi vagyonon ül. A felmérésben résztvevők szerint egyébként az antik tárgyak, festmények és a gyűjtemények értéke nő leginkább az idő múlásával, ennek megfelelően a háztartásaikban megtalálható régiségeket, antik tárgyakat becsülték a legmagasabbra (kb. 100 ezer forint).
- mondta el az adatok ismertetésekor Kis Gergely.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








