A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 145 kávéfőzőt próbált ki
Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is ugyanarra a hétvégére esik a gimnáziumi ballagások jelentős része (szombat) és az anyák napja (vasárnap). Sokaknak kell tehát ajándékkal készülniük a hétvégén. Ennek apropóján mutatjuk, milyen akciókkal várják vásárlóikat az élelmiszerláncok. Így könnyen, gyorsan megtalálhatod a legjobb ajándékot, és azt is megtudhatod, melyik üzletben mit érdemes megvenni.
Anyák napja közeledtével jelentősen megnő a kereslet a virágboltokban. Ez egyébként részben a ballagásoknak is köszönhető, mivel a két "ünnep" már hosszú évek óta ugyanarra a hétre esik. Korábbi évek statisztikái alapján
a májusi ünnepekhez kapcsolódóan, ám sokan vannak azok is, akik csak egy-egy szál virággal kedveskednek szeretteiknek. Ők jellemzően 500 forintot hagynak ott a virágosnál.
A virágok között egyébként nincs kimondottan anyák napi sláger, az azonban elmondható, hogy a jobbára a tavaszi virágok hódítanak: tulipán, gyöngyvirág, boglárka. Míg ballagásra sok szülő előnyben részesítő az elegánsabb növényeket, mint például a liliom, orchidea vagy flamingóvirág. Jó hír, hogy mára az élelmiszerláncokban is olcsó, de szép virágcsokrokkal, illetve cserepes virágokkal várják a vásárlókat, sőt a május eleji ünnepek kapcsán megannyi édesség is leárazásra került. Mutatjuk, melyik üzletben milyen akciókkal várják a héten a vásárlókat.
Tesco
A Tescóban május 3-tól 6-ig 21 százalékkal olcsóbb a Phalaenopis, amiért így 1 799 forintot kell fizetni, de az áruházban május 28-ig vagy a készlet erejéig minden váza árából 20 százalékot elengednek. Virágozó mixet már 349 forint/darab áron is találhatunk, míg a Gloxinia 799, a Harangvirág 899, a Levendula pedig 1 399 forintba kerül. Hét szálas tulipáncsokrot is találhatunk 549 forintért, a gerberacsokor pedig 1 499 forintért várja a vásárlókat. Fontos megjegyezni, hogy ezek a virágakciók csak május 6-ig vagy a készlet erejéig elérhetők.
Aki egy kis édességgel kedveskedne valamelyik szerettének, az 26 százalékkal olcsóbban vásárolhat Milka pralinét 549 forintért vagy választhatja a Heidi desszertet 999, a Lissé szívdesszertet 649, a Tibi pralinét 479 forintért.
Ennél is több tescós akcióért fusd át a hiper legújabb akciós kiadványát!
Lidl
A diszkontban a 2 ágas, minimum 60 cm magas Pillangóorchidea kerámiakaspóban 2 999, a 9 szálas Gerberacsokor 799, a cserepes rózsa 699, míg a rózsa vagy tulipáncsokor 699 forintos áron érhető el, május 3-tól 6-ig. A címoldalas ajánlatok mellett az áruházban cirkálva találhatunk Orchideát üvegben 799, virágozó növényeket ajándék csomagolásban 2 799 vagy Bromélia mixet 1 699 forintért.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Aki egy kis édességgel lepné meg édesanyját az találhat Cherry Queent 499, kézműves kolumbiai levendulás csokoládét 799 vagy 250 grammos Mercit 1 111 forintért.
További Lidl akcióért nézd meg a diszkont legújabb kedvezményes újságját!
Spar
A Sparban a 2-ágas Dendrobium Nobile 1 990 forintba, a Korallvirág 449-be, a Hortenzia 1 490-be, míg a Kála 1 790 forintba kerül. A virágok mellett lecsaphatunk sok édességre is. Ezek közül a Raffaello 799, a Nestlé cups desszert 699, a Cherry Queen pedig 479 forintba kerül.
További sparos kedvezményekért nézd meg a bolt legújabb akciós újságját!
Aldi
Az Aldiban az 1 ágas Orchidea 1 799, míg a Mini orchidea 1 499 forintba kerül. A diszkont sorai között sasszézva találhatunk Kálát 1 399, Cserepes rózsát 699, illetve Rózsa- vagy tulipáncsokrot 699 forintért. A virágokon túl vagy azok mellé választhatunk pralinékat is, melyek 20-25 százalékos engedménnyel 599, illetve 799 forintos áron érhetők el a diszkontban.
Ha érdekelnek az Aldi további akciói, akkor itt megnézheted új akciós kiadványukat!
Auchan
Az Auchanban a Curcuma 3 490, a többféleszínű rózsacsokor 1 690, míg a Fukszia 690 forintos áron kapható. Oleandert többféle méretben is választhatunk, a legolcsóbbért 3 990 forintit, a legdrágábbért 10 900-at kell kiperkálnunk. Ezen felül találhatunk Dipladeniát 2490, illetve Hibiscust 3 990 forintét. Aki inkább édességben gondolkodna annak jó választás lehet a 250 grammos Raffaello 1 299, a Lindor tin milk red 2 499, a 675 grammos Merci 3 999 vagy a Szamos meggy- vagy rózsadesszertje 700 forinttal olcsóbban, 1 299 forintért.
Az Auchan további ajánlatait megtalálod a hipermarket aktuális kiadványában!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








