Bolti és éttermi halászleveket kóstolt vakteszten a TikTokon ismert magyar szakács, brgs_thamek, hogy kiderüljön, melyik éri meg igazán az árát.
Jelenleg is zajlik a feltöltőkártyák törvényben előírt, minden évben kötelező adategyeztetése a szolgáltatóknál, ami összesen akár több százezer kártyát is érinthet minden hónapban. Adategyeztetésre legkésőbb az eredeti szerződéskötési dátum egy éves évfordulójáig van lehetőség, a Vodafone erről minden esetben előzetes értesítést küld az érintett ügyfeleinek. A határidő elmulasztása az előfizetés törlésével jár, melyet követően az adott feltöltőkártyához új szerződés megkötése szükséges.
A törvényi kötelezettségnek megfelelően a Vodafone is megkezdte januárban a feltöltőkártyák 2018. január 1. óta minden évben kötelező adategyeztetését. Az érintett ügyfeleket a szolgáltató hetekkel a SIM-kártyák lejárati ideje előtt SMS-ben vagy telefonon értesítette és emlékeztette az adategyeztetési kötelezettségükre, amit személyesen az üzletekben, online a társaság weboldalán, vagy a 1270-et hívva a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül is elvégezhető.
Az egyeztetési határidő minden esetben az eredeti szerződéskötési dátum, a januárban és februárban szerződött ügyfelek számára hosszabb határidőt biztosít a telekommunikációs szolgáltató az adategyeztetés elvégzésére.
Fontos, hogy az érintett ügyfeleket többször is értesíti a Vodafone az adategyeztetési határidő közeledtére - így a feltöltőkártyás ügyfeleknek adategyeztetés miatt csak akkor kell felvenni a szolgáltatóval a kapcsolatot, ha kaptak értesítést SMS-ben vagy telefonon. Az érintett ügyfeleknek a szolgáltató az adategyeztetés mielőbbi elvégzését javasolja a sorban állás elkerülése végett, hiszen a szolgáltatónál minden hónapban akár több tízezer kártya is érintett lehet.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








