Tavaly december végére több mint 9 milliárd forint maradt felhasználatlanul a SZÉP kártyákon.
54 millió és 500 ezer forintra bírságolja a Gazdaság Versenyhivatal Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.-t és a Házi Gyermekorvosok Országos Érdekvédelmi Egyesületét, amiért 2014 novembere és 2016 március között a Numil termékeit az egyesület ajánlásával reklámozták.
54 millió és 500 ezer forintra bírságolja a Gazdaság Versenyhivatal Numil Hungary Tápszerkereskedelmi Kft.-t és a Házi Gyermekorvosok Országos Érdekvédelmi Egyesületét, amiért 2014 novembere és 2016 március között a Numil termékeit az egyesület ajánlásával reklámozták.
A GVH azonban úgy ítélte meg a rendelkezésére álló bizonyítékok alapján, hogy a két fél együttműködése alapvetően nem szakmai jellegű, hanem marketing célú volt. A versenyhivatal indoklása alapján a reklám azt a látszatot keltette a fogyasztókban, hogy az egyesület ajánlása egy független, szakmailag megalapozott álláspontot képvisel - megfelelőelőzetes vizsgálatok után. Ám az ajánlás szakmai háttere nem igazolódott, sőt, az egyesület anyagi juttatásban részesült az ajánlás felhasználásáért a kereskedelmi gyakorlatban.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








