200 milliárd felett volt a Posta árbevétele tavaly úgy, hogy több mint kétezerrel kevesebben dolgoznak az állami cégnél.
Újabb kreatív kézbesítési módszerről számolhatunk be egy hazai postás részéről. Olvasónk videójának tanúsága szerint a postás behajítja a kertbe a küldeményt, ahelyett, hogy a postaládába helyezné, vagy ha oda nem fér be, akkor visszavinné azt. Videón az eset.
- írja olvasónk, akit nevezzünk B.-nek, a sajátos külsőbudapesti csomagkézbesítési technikáról. Erről a videóról van szó:
A konkrét esetről nem kérdeztük meg a Magyar Postát, mert egy korábbi cikkünk kapcsán (amikor a munkatársuk egy bakelitlemezt gyömöszölt be egy postaládába), arról tájékoztatták a lapunkat, hogy levélszekrénybe küldeményt abban az esetben kézbesítenek csak, ha az teljes terjedelmében, sérülés nélkül ott elhelyezhető.
A fenti esethez nem kapcsolódik, de a postához igen, hogy a Kínából gyanúsan olcsón rendelhető árukról szóló cikkünk írásakor (november 21-én) próbaként, postaköltséggel együtt 1 dollárért megrendelt telefontöltő annak ellenére megérkezett ma a szerkesztőségünkbe, hogy erre karácsony előtt már egyáltalán nem számítottunk. Ráadásul nem is az ablakon dobták be, hanem a szerkesztőségi postaládába.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani