A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
A leginkább keresett nordmann fenyő métere hat-, hét- vagy nyolcezer forintba kerül és hasonló összegre lehet számítani, ha a legújabb kedvencből, a nordmann konkurensének számító kolorádói jegenyefenyőből szeretne vásárolni valaki - mondta el a hétfői Magyar Nemzetben Kiss Levente, a Csapi kereskedelmi igazgatóhelyettese.
A Fővárosi Önkormányzat Csarnok és Piac Igazgatósága három elárusítóhelyén jellemzően a lemért fák után kell fizetni. Az árusok őstermelők, többségük Zala megyéből, Nagykanizsa, Surd, illetve Somogyból Csurgó, Zákány és Gyékényes környékéről hozza az általuk nevelt és kivágott növényeket Budapestre.
Az elengánsnak, a lakás ékességének is tartott sokféle ezüstfenyő ára jellemzően 5000 forint körüli összeg, a lucért pedig 3-4 ezer forintot kell fizetni. Utóbbi mintha az elmúlt években visszaszorulóban lenne, pedig aki karácsonyra ilyen fát állít a lakásába, annak nem kell lemondania a hamisítatlan fenyőillatról - írja a lap.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








